کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال شد و دیگر جای جمله معترضه نیست و ما فقط می توانیم احسنت را محکم بگوییم تا از هیات رییسه محترم فدراسیون عقب نمانیم.
کد خبر: ۹۹۹۶۴۶
احسنت به انتخاب کولاکوویچ، احسنت...!

جام جم آنلاین - کولاکوویچ در مجموع مربی وزینی است که که می تواند اطمینان خاطری برای ملی پوشانمان باشد و این وزن شاید در سایر مربیان صرب دیده نشود اما انچه که در این برهه به عنوان پیش زمینه کاری مهم می نماید نوع تعاملی است که به اصطلاح ابواب جمعی فدراسیون باید با وی داشته باشند و شفاف رو راست و صادق بودن یکی از عوامل موفقیت سرمربی تیم ملی است.

11-12 مربی خارجی که سکاندار تیم ملی بزرگسلان شده اند از سر دار نصر ا.... پاکستانی و کورودا، میلوسلاو ایم ،پارک کی وون و پارک سون سو، گائیچ، ماتسو موتو، ولاسکو، کواچ و لوزانو، مربیانی موفق بودند که مشاوره درست گرفته اند و زیر بلیت متر صدان داخلی که کارشان بالا رفتن از نردبان والیبال ملی است نرفته اند.

متاسفانه طول تاریخ والیبال ما از انحصار طلبی ها و تنگ نظری ها صدمه خورده است، اشک ندامت پرفسور "ایم" را در فرود گاه مهر آباد به یاد داریم که می گفت فریب فلانی و بهمانی را خوره است و البته این قصه پر غصه ادامه یافت تا امروز که برای ایگور کولاکویچ استقلال عمل و همکارانی صدیق آرزو می کنیم.

تیم ملی ما نیاز به تغییر نسل ندارد و تر میم می خواهد و آنانی که می خواهند به وی خط بدهند اعمال خود را در تیم اعزامی به المپیک و بازیکنانی که در باشگاههای خود ذخیره اند و در کمال حیرت کارشناسان راهی میدان بزرگ ریو شده اند به یاد بیاورند و مرتکب تکرار خطاهای نابخشودنی خود نشوند و کلام دیگر اینکه در عین اسقلال عملی و فکری، کمیته ای مشورتی اعمال مربیان تیم ملی را رصد کنند تا کولاکو ویچ مثل سایر ویچ ها فکر نکند اینجا شهر هرت است!

جمشید حمیدی / روزنامه نگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها