ژاوی یکی از ستاره های بی بدیل فوتبال جهان به همراه السد به تهران آمده و 19 بهمن در استادیوم آزادی بازی در برابر استقلال را تجربه خواهد کرد.
کد خبر: ۹۹۸۸۰۶
ژاوی در اردوی تیم ملی جوانان +عکس

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ورزش سه ، ژاوی بعد از حضور در فرودگاه امام خمینی تهران برخورد گرمی با هواداران ایرانی خود داشت. حوصله می کرد و به هواداران خود عکس سلفی می گرفت. در همه عکس هایی که از او مخابره شده لبخند بر لب دارد!

پیش از حضور السد در تهران می گفتند او به همراه تیم به ایران نمی آید اما در بدو حضور در تهران گفت: من خوشحال می شوم از اینکه به کشورهای مختلفی سفر کنم و تجربیات جدید به دست بیاورم...

خیلی از ستاره ها هستند که این چنین نیستند. ستاره های خیلی کوچک تر. وقتی هواداران را می بینند سعی می کنند از در خاص! هر چه سریعتر فرودگاه را ترک کنند و به خانه بروند اما ژاوی نشان داد که در بیرون از زمین هم متفاوت است و بی دلیل نیست که یکی از بازیکنان دوست داشتنی تاریخ فوتبال جهان به شمار می رود.

شاید بد نباشد بدانید ژاوی پیش از این در اردوی تیم ملی جوانان در بحرین هم با ملی پوشان جوان ایرانی عکس گرفت.

شاگردان امیر حسین پیروانی در لابی هتل محل اقامت خود در بحرین نشسته بودند که متوجه حضور ژاوی در هتل شدند. ژاوی آمده بود تا به قطری ها برای بازی با ایران روحیه دهد. تیم ملی جوانان قطر در جام ملت های جوانان آسیا در بحرین با تیم های ایران – ژاپن و یمن همگروه بود و در حالی که عنوان قهرمانی دوره پیش را یدک می کشید سوم شد و از گروه صعود نکرد! جالب اینکه قطری ها تیم ملی جوانان خود را 2022 نامگذاری کرده اند و می خواهند با همین تیم در بازی های جام جهانی 2022 که میزبان هستند، حاضر شوند.

ژاوی وقتی با درخواست ملی پوشان ایرانی برای گرفتن عکس یادگاری مواجه شد به درخواست آنها پاسخ مثبت داد و جالب اینکه چند روز بعد همین عکس در صفحه شخصی او بارگذاری شد.

جوانان ایرانی در جام ملت های جوانان آسیا در بحرین ده نفره با تیم قطری که بورا را به عنوان مدیر فنی در اختیار داشت یک – یک مساوی کردند و در نهایت با کسب عنوان سومی مشترک با ویتنام به جام جهانی زیر 20 سال صعود کردند و قطر در مرحله گروهی حذف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها