سجاد شهباززاده در آستانه پیوستن به تیم تراکتورسازی قرار دارد.
کد خبر: ۹۹۵۳۶۷
سجاد شهباززاده یک گام دیگر به تراکتورسازی نزدیک شد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، پس از اینکه امیر قلعه‌نویی درخواست جذب سجاد شهباززاده را داد مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نمایندگان خود را برای مذاکره با باشگاه آلانیا اسپور به کشور ترکیه فرستاد.

نمایندگان باشگاه تراکتورسازی برای مذاکره با باشگاه آلانیااسپور عازم شدند که در ابتدا این باشگاه رقم بالایی برای رضایت‌نامه درخواست کرد که پس از مذاکرات فراوان این رقم پایین‌تر آمد و توافق صورت گرفت و رضایت‌نامه برای یک‌فصل و نیم صادر شد.

هم‌زمان با مذاکره با باشگاه ترکیه‌ای مذاکرات با شهباززاده و مدیر برنامه‌های او نیز انجام گرفت که شهباززاده اعلام کرد برای نیم‌فصل قصد حضور در تراکتورسازی را دارد که باشگاه ترکیه‌ای موافقت نکرد که با این حساب باشگاه آلانیا اسپور نمی‌توانست با خارج کردن نام او از لیست بازیکن جایگزینی جذب کند و اعلام کرد که قصد انتقال این بازیکن را به مدت نیم‌فصل ندارد و رضایت‌نامه قطعی او را صادر می‌کند.

در نهایت مذاکرات ادامه پیدا کرد تا اینکه باشگاه ترکیه‌ای قبول کرد که رضایت‌نامه او را در صورت توافق با باشگاه تراکتورسازی به‌صورت رایگان صادر کند و موانع از طرف باشگاه فعلی این بازیکن برطرف شده و تراکتورسازان در انتظار پاسخ قطعی شهباززاده هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها