سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تیم صبا برای بقا در لیگ برتر از هدف خود عدول نکرده است.
کد خبر: ۹۹۵۰۵۵
برانکو: فعلاً به صبا فکر می کنیم نه تراکتورسازی و استقلال

به گزارش جام جم آنلاین ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم که با تعداد زیادی از رسانه‌ها در قم روبه‌رو هستم. قبل از هر چیز باید بگویم مقابل تیم پرافتخاری بازی داریم، تیمی که چند بازیکن خوب را هم برای تقویت خود جذب کرده است. این یعنی تیم صبا از هدف خود برای بقا در لیگ برتر عدول نکرده است.

با وجود جایگاه صبا در جدول می‌دانیم فردا چه بازی سختی داریم
وی افزود: هر بازی برای صبا برای ماندن در جدول ارزش دارد. ما در بازی رفت با این تیم کار سختی داشتیم. با وجود جایگاه صبا در جدول می‌دانیم فردا چه بازی سختی داریم و امیدواریم که هوا بهتر شود تا تعداد تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند و بازی زیباتری ببینیم. با احترام به میزبان و تمام رقبا و با وجود اینکه چند بازیکن اصلی‌مان محروم هستند، اما هدف ما همیشه یکی است و آنهم بازی زیباتر و دنبال نتیجه و امتیاز بودن است تا نتایج‌مان تداوم داشته باشد.

مقابل صبا گزینه دیگری جز برد نداریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: ما ربیع‌خواه را به دلیل مصدومیت و سیدجلال، احمدزاده و مهدی طارمی را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. علی‌رغم این شرایط، گزینه دیگری جز برد نداریم.

برانکو با اشاره به حضور زیاد خبرنگاران در نشست خبری گفت: این اتفاق بسیار قشنگ است و این یعنی خبرنگاران به کارشان علاقه‌مند هستند و فوتبال هم برای هواداران و خبرنگاران است تا از آن لذت ببرند.

دوست داریم با نتیجه‌ای که می‌گیریم شادی را به هواداران‌مان هدیه کنیم
وی در واکنش به این مسئله که پرسپولیس در قم هوادار زیادی دارد و شاید به همین دلیل نشست خبری او شلوغ است، اظهار داشت: پس شنیدن این مطلب هم زیباست، اما قبل ار هر چیزی آقایان خبرنگار هستند و باید گزارش‌های منطقی و خوب را مخابره می‌کنند. نمی‌توانند بگویند ما خوب بودیم، اگر خوب نباشیم. می‌دانیم در قم هم هواداران زیادی داریم و دوست داریم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند و دوست داریم با نتیجه‌ای که می‌گیریم شادی را به هواداران‌مان هدیه کنیم.

تیم من فقط 11 نفر نیست و 18 و حتی 22 نفر است
سرمربی تیم پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که چهار بازیکن ندارد و با این شرایط آیا تغییر تاکتیک خواهد داد یا نه، خاطرنشان کرد: این بازیکنان فیکس ما هستند که غایبند و طبیعی است کمی ضعیف‌تر شویم، اما بازیکنانی هم که جایگزین می‌شوند، بازیکن پرسپولیس هستند. من و کادر فنی به آنها اعتماد داریم و می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشند. این فرصت خوبی هم برای آنهاست و به نظرم تیم فقط 11 نفر نیست و 18 و حتی 22 نفر است. این را گفتم که ما از حالا دنبال بهانه غیبت بازیکنان‌مان نیستیم.

مدام در حال ترمیم تیم هستیم تا روزبه‌روز بهتر شویم
برانکو در خصوص برآوردی که تا به اینجا از لیگ برتر این فصل داشته است، گفت: لیگ خیلی خوب است و واقعاً لیگ خوبی داریم، چون هر تیمی می‌تواند تیم دیگر را شکست بدهد. تیم ماشین‌سازی امروز سزاوار تساوی مقابل تراکتورسازی بود و خودتان دیدید بازی قبلی ما با صبا چقدر سخت بود و بازهم کار سختی داریم. هر تیمی اگر کمی کوتاه بیاید، از نظر نتیجه فاجعه به وجود می‌آید. بازیکنان ما زیاد زحمت می‌کشند و ما مدام در حال ترمیم تیم هستیم تا روزبه‌روز بهتر شویم.

فعلاً اهمیت بازی با صبا بیشتر از دیدار مقابل تراکتورسازی است
وی درباره اینکه آیا بازی با صبا را فدای دیدار با تراکتورسازی و استقلال خواهد کرد یا نه، اظهار داشت: برای ما همه امتیازها مهم هستند، اما بازی فعلی ما مقابل صبا آنقدر اهمیت دارد که بازی با تراکتورسازی اهمیت ندارد. بازی با گسترش فولاد که سه امتیاز از آن گرفتیم هم فراموش شده و فقط و فقط تمرکزمان روی بازی فرداست. نه به تراکتورسازی فکر می‌کنیم نه به استقلال و تمرکزمان فقط روی بازی فرداست.

جانشین سیدجلال فردا مشخص می‌شود
وی در خصوص جایگزین سیدجلال حسینی و اینکه آیا در این مورد تصمیم گرفته است یا نه، اظهار داشت: این موضوع فردا مشخص خواهد شد.

قول نمی‌دهم اما هدف‌مان بلندپروازی و قهرمانی است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا قول قهرمانی می‌دهد یا نه، گفت: شما نمی‌توانید در زندگی قول صددرصدی بدهید. حتی نمی‌توانید قول بدهید فردا بازی را از نزدیک می‌بینید یا نه. ما در فوتبال قول نمی‌دهیم و فقط هدف‌مان را تعیین کردیم که بلند پروازی و قهرمانی است. ما قول می‌دهیم بجنگیم و تلاش کنیم تا بیشترین امتیازها را جمع کنیم. بار دیگر می‌گویم که لیگ قدرتمند شده و هر تیمی قادر به شکست تیم دیگری است.

پرونده نقل‌وانتقالات ما بسته نشده است
برانکو درباره اینکه گویا پرونده نقل‌وانتقالات این تیم بسته شده و دیگر بازیکنی جذب نخواهند کرد، گفت: هنوز پرونده نقل‌وانتقالات ما بسته نشده است.

از فرصت مصدومیت آرام‌طبع، ربیع‌خواه استفاده کرد و فیکس شد
وی در خصوص اینکه آرام‌طبع را ابتدای فصل از صبای قم گرفت اما هنوز به او بازی نداده است و گویا این بازیکن را نمی‌خواهد، گفت: بهترین تمجیدها را می‌توانم از او بکنم. این بازیکن یک بدشانسی داشت و در بازی اول که باید بازی می‌کرد مصدوم شد. از فرصت مصدومیت او ربیع‌خواه استفاده کرد و فیکس شد. او 32 ساله است و شرایط بازی کردن دارد، اما باتوجه به اینکه شرایط بازی کردن او در پرسپولیس فراهم نیست، ما این بازیکن را آزاد گذاشته‌ایم که اگر خواست به تیم دیگری برود.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این مسئله که گویا باشگاه مخالف جدایی آرام‌طبع است و به همین دلیل او هنوز موفق به جدایی نشده، تأکید کرد: من نمی‌دانم این جزئیات چیست که باشگاه با رفتن او مخالفت می‌کند. او در رقابت برای تیم اول ما نیست و دیگر خودشان می‌دانند که با این بازیکن توافق کنند و او جدا شود یا نه. با این حال بهترین تعریف‌ها را از آرام طبع می‌کنم که بسیار با شخصیت است، اما در پرسپولیس شانسی برای بازی کردن ندارد.

برانکو درباره اینکه فکر نمی‌کند بازیکنانش در دیدار فردا صبای قم را دست کم بگیرند، گفت: این موضوع همیشه می‌تواند یک خطر بالقوه باشد، نه فقط در پرسپولیس، بلکه در تمام تیم‌های دنیا. با این حال بازیکنانم تا به اینجا این اطمینان را داده‌اند که تیمی را دست کم نمی‌گیرند و مقابل همه تیم‌ها جدی بازی می‌کنند. ما، بازیکنان و هواداران این را می‌دانند که نباید تیمی را دست کم بگیریم و صبا را هم دست کم نمی‌گیریم. اگر التهاب کوچکی در بازی به وجود بیاید، همه می‌دانیم که کار سختی خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
Mehdi
Germany
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
۰
۰
اینكار میخواهد با Barcelona بازی كند...
آقای برانكو اینقدر فشار به خودتان نیاورید ! برای فشار خون شما خوب نیست؟
فكر میكنه ؟
.اینكار داره كوه میكنه ؟


اینكار میخواهد با Barcelona بازی كند...
آقای برانكو اینقدر فشار به خودتان نیاورید ! برای فشار خون شما خوب نیست؟
فكر میكنه ؟
اینكار داره كوه میكنه ؟




فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها