روزنامه گل نوشت: خونه‌به‌خونه هرکاری که می‌کند موفق نمی‌شود. مرزبان که پیکان را بالا آورده بود آوردند اما موفق نشدند.
کد خبر: ۹۹۴۷۵۷
عصبانیت علی کریمی در بابل: دیگه مغزم کار نمی‌کنه!

به گزارش جام جم آنلاین ، او را اخراج کردند باز هم اوضاع درست نشد. آنها روز گذشته هم دو بر صفر به پارس جنوبی باختند تا رویای صعود برای تیم‌ متمول شمال دور از دسترس‌تر شود. چند ستاره مثل فروزان و حنیف هم آمدند و رفتند. علی کریمی حتی مهرداد میناوند رفیق و همبازی قدیمی را هم کنار گذاشت اما همچنان تیم روی نوار ناکامی است. روز گذشته علی کریمی به سبک و سیاق همیشگی کنار حسن‌‌زاده مالک باشگاه در جایگاه کوچک استادیوم بازی را تماشا کرد و آخر بازی یکی از عصبانی‌ترین افراد حاضر در استادیوم بود. تا آنجا که یکی، دو باری موبایلش هم از دستش به زمین افتاد. او سر آخر رو به مالک باشگاه کرد و با عصبانیت گفت: «موهام ریخت از دست اینها. دیگه مغزم کار نمی‌کنه. چرا اینطوری بازی می‌کنند... دیگه من نمی‌دونم هر کاری که خودت صلاح می‌دونی بکن.»

خبرنگاری که ردیف پشت او در این جایگاه نشسته بود، گزارش می‌کند که بعد از استارت بازیکن پارس جنوبی در اواخر بازی باز هم صدای کریمی در می‌آید و حسابی از بازیکنانشان انتقاد می‌کند: «تعصب اینها از بازیکنان ما بیشتر است. من مطمئنم پول پنج تا بازیکن ما اندازه کل بودجه آنهاست. اونوقت ببین چطور زحمت می‌کشند و می‌دوند. همش می‌گن بدنساز می‌خوایم... چه بدنسازی؟»

تماشاگران شمالی بعد از بازی به تندی علیه بازیکنان‌شان شعار دادند و حسابی از خجالت آنها درآمدند. علی کریمی هم صبر کرد استادیوم خلوت شود و بعد جایگاه شیشه‌ای را ترک کرد تا با آنها روبه‌رو نشود. به‌نظر می‌رسد مربیان موقت تیم هم توان اداره تیم متمول را ندارند و باز هم باید شاهد تغییرات دیگر در این تیم باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ب
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
۰
۰
اونوقت این آقا به كیروش و تیم ملی ایراد میگیره .كسی كه عرضه جمع و جور كردن یه تیم دست یك رو نداره!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها