تماشاگران امروز نوشت: امیر قلعه‌نویی پس از خراب کردن موقعیت گل توسط عالیشاه عصبانی شد و کلماتی بر زبان آورد.
کد خبر: ۹۹۳۹۰۵
ویدئوی جنجالی از فریاد اعتراض قلعه‌نویی به امید عالیشاه/نیمکت حریم شخصی یک تیم است!

به گزارش جام جم آنلاین ، امید عالیشاه و فریادهای اعتراض قلعه‌نویی . این دو امروز سوژه شده‌اند. انتشار ویدئویی از خشم قلعه‌نویی دوباره او را در راس اخبار قرار داده‌است. تراکتورسازی توانست پیکان را شکست دهد و در کورس باشد. برد آنها اما خیلی خفیف و شکننده بود. آنها با یک گل بازی را بردند درحالی که غیر از گل محمد ابراهیمی ، چند فرصت مسلم گلزنی دیگر هم داشتند. فرصت هایی که دو تایش را امید عالیشاه از دست داد. توپ از دست دادن هایی که خشم امیر را به همراه داشت.در نیمه اول و یک گل مسلم که امید از دست داد ، حسابی مربی تراکتورسازی را شاکی کرده بود. البته قلعه نویی معروف است به این سبک قاطی کردن ها. چه در استقلال و چه در تیم های دیگری مثل سپاهان. هنوز ویدئوی معروف او از دوره حضور در سپاهان و واکنشی که به جواد کاظمیان داشت و 90 پخشش کرد در یادها مانده و بعد از آن هم خیلی ها از این گفتند که قلعه نویی وقتی عصبانی می شود ، گاهی حرف های تندی به زبان می آورد.
این بار و در تبریز او شاکی شده و نکاتی گفته است اما حرف هایش توهین مستقیم به عالیشاه نیستند و فقط دارد اعتراض می کند. بعد از توپ اولی که امید از دست داد ، قلعه نویی سمت نیمکت می آید و با خشم می گوید:«بابا هر {تاپا...} ای بود این توپ را گل می کرد.» این البته تنها تصویر از یک دلخوری نیست . در دقایق پایانی امید درحالی که فرصت گلزنی دارد ف توپ را طوری جلوی دروازه می فرستد که هیچ کس نمی تواند آن را گل کند. در همان صحنه خودش به هم تیمی هایش معترض می شود که چرا توپ را گل نکردند اما مربی تیم ، باز او را دلیل گل نشدن توپ می داند. دقیقه ای بعد امید از زمین بیرون می آید و روی نیمکت می نشیند. قلعه نویی با دلخوری سمتش می آید و می گوید:«باید این بازی را با 4 گل اختلاف می بردیم.»
البته این دلخوری با برد تیم به پایان می رسد و ادامه نداشته. سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای تراکتور می گوید:«در زمان بازی است دیگر و نیمکت هم حریم شخصی یک تیم است. اصلا مشکلی نبوده و یک گلایه عادی بوده است. امید انصافا نمایش خوبی در این بازی داشت.»
این ویدئو اما برای رقبای پرسپولیسی تراکتورسازی ، یک بهانه خوب است. آنها که امید یکی از کاپیتانان شان را خیلی عجیب و غریب در نیم فصل از دست دادند و او ناگهان سرباز شد که به تیم تبریزی برود. حالا آنها از این می گویند که امید در تیم خودشان چه شان و جایگاهی داشته اما الان به چه روزگاری افتاده است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها