استقلال حق استفاده از بازیکنان جدید را ندارد. این خبری است که یکی از سایت های ورزشی اعلام کرد اما هنوز چیزی به صورت رسمی به دست استقلالی ها نرسیده است.
کد خبر: ۹۹۳۹۰۱
شوک بزرگ به استقلال؛ حق استفاده از بازیکنان جدید را ندارند!

به گزارش جام جم آنلاین ، بر اساس آخرین اخبار استقلال تهران با محرومیت دردسرسازی مواجه شده است، محرومیتی که بر اساس آن این تیم حق ندارد از بازیکنان جدید خود استفاده کند دلیلش هم پرداخت نشدن بازیکن سابق این تیم یعنی عادل شیحی است که شکایت خود را در اینباره نزد فیفا برده.

بر اساس منبع آگاه استقلالی ها زمانی متوجه محرومیت شدند که در سه روز گذشته در تلاش بودند کارت بازی ستاره ازبکستانی ، جدید و البته 800 هزار دلاری خود را بگیرند.

در صورتی که این خبر به تایید برسد نه آندرانیک تیموریان می تواند برای استقلال به میدان برود نه جباروف.

البته جذب همین دو بازیکن هم می تواند مایه دردسر شود چرا که پرداختن نکردن مطالبات بازیکن خارجی و سابق استقلال محرومیت از جذب بازیکن را به دنبال دارد و به دنبال آن جذب بازیکن خود یک تخلف است.

حالا گفته می شود پس از قضیه ارسال نشدن لیست استقلال به لیگ قهرمانان آسیا و کنار گذاشته شدن تیم از رقابت ها که چند سال پیش جنجال زیادی به پا کرد حالا این اتقاق می تواند یک جنجال بزرگ مدیریتی دیگر در استقلال باشد.

برخی از سایت های خبری از قطعی بودن این حکم خبر می دهند. با این شرایط آبی های تهرانی نمی توانند از بازیکنان جدید خود در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا استفاده کنند تا آبی ها شرایط دشواری را تا پایان نیم فصل تجربه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مترونوم داراب
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
۰
۰
از هر كس كه بوی كباب می دهد متنفرم

نیازمندی ها