سجاد شهباززاده ستاره استقلال در فصل گذشته رضایتنامه اش را از تیم آلانیا اسپور ترکیه گرفت. او در این تیم دوران کوتاه مدت و نه چندان خوبی را پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۹۹۳۸۹۱
دو راهی بزرگ استقلال و پرسپولیس برای یک لژیونر / شهباززاده نفرت استقلالی ها را به جان می خرد؟

به گزارش جام جم آنلاین ، شهباززاده که در ابتدای فصل به این تیم پیوست یا نیمکت نشین بود یا سکونشین. او در موارد انگشت شماری هم فرصت بازی کردن برای این تیم پیدا کرد. اکنون نیز او در آستانه جدایی از این تیم ترکیه ای قرار دارد. در واقع جدا شدن او انجام شده است چرا که موفق به گرفتن رضایتنامه شده.

اما حالا باید دید مقصد سجاد کدام تیم خواهد بود؛ تیم قرمز یا تیم آبی؟ پرسپولیس هم مدتی است به دنبال جذب اوست. الان هم اگرچه سجاد از آلانیا اسپور جدا می‌شود، اما همچنان خیلی مطمئن نیست که در استقلال بازی‌اش بدهند و از استقلالی‌ها دلخور است. به همین دلیل مدتی است که اصلا جواب استقلالی‌ها را نمی‌دهد. از طرفی بحث پرسپولیسی شدن این بازیکن هم منتفی نشده و پرسپولیسی‌ها که پریموف را کنار گذاشته‌اند، بعید نیست ناگهان با مبلغی قابل توجه به سراغ شهباززاده بروند.

به هر حال اگر او بخواهد به تیم پرسپولیس برود نفرت خیلی از استقلالی ها را به جان می خرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
استقلالی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
۰
۰
هرانسانی حق انتخاب دارد وانتخاب هرفردی قابل احترام است .به شخصه چه به استقلال بیاید وچه به تیم دیگری برود برایش آرزوی موفقیت دارم ،هرچندبرایم ناخوشایندباشد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها