سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست برابر تراکتورسازی گفت: بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و شرمندگی این شکست برای من ماند.
کد خبر: ۹۹۳۲۵۰
جلالی: شرمندگی این شکست برای من ماند

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر عصر یکشنبه تیمش برابر تراکتورسازی گفت: همه دیدند که با بضاعتی که داشتیم مقابل تیمی که شاید شانس مسلم قهرمانی باشد چگونه بازی کردیم. آن چیزی که ارائه کردیم سابقه تجربه و پشتکارم بود.

وی افزود: نتوانستیم از این بازی امتیاز بگیریم و شرمندگی برای من ماند چرا که بازیکنانم با تمام وجودشان بازی کردند. خالصانه از بازیکنانم ممنونم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: شانس هم برای آدم ها تقسیم می شود. اینطور نیست که همیشه بازنده باشند. بازیکنانم در حد یک تیم برنده بازی کردند و شایسته پیروزی بودند. امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده خصوصا بازی با استقلال جبران کنیم و موقعیت مان را بهتر کنیم.

جلالی ادامه داد: نمی دانم برای به دست آوردن شانس باید چکار کنیم. شانس را هم تقسیم می کنند. یک روز خوب می آید و یک روز هم نمی آید. این را می دانم که هر کسی پشتکار بیشتری داشته باشد و دانش بیشتری را هم لحاظ کند قطعا شانس هم برایش می آید.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان گفت: باورم نمی شود که با این بازی هایی که در سه دیدار اخیر کرده ایم یک امتیاز گرفته باشیم. این از دید من غیرمنصفانه است. موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها