سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۹۰ دقیقه بازی را در کنترل خود داشتیم و نشان دادیم مستحق قهرمانی هستیم.
کد خبر: ۹۹۱۷۶۴
برانکو: نشان دادیم مستحق قهرمانی هستیم

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: این شادی برای هر مربی ایجاد می‌شود که تیمش به این شکل برنده شود.

وی افزود: فکر می‌کنم این اولین شکست خانگی فولاد بود. ما 90 دقیقه بازی را در کنترل خود داشتیم و علاوه بر سه گلی که به ثمر رساندیم موقعیت‌های زیادی هم از دست دادیم. طبیعی است که شادی من خیلی زیاد است، چون بازیکنان من استحقاق تمام تبریک‌های من را دارند و آنها عادت به برد را دوباره نشان دادند و ثابت کردند استحقاق تبدیل شدن به تیم قهرمان را دارند. امیدوارم بتوانیم همیشه هواداران‌مان را خوشحال کنیم و این برد را به آنها تبریک می‌گویم.

برانکو تصریح کرد: اگر این اختلاف را با تراکتورسازی حفظ نکنیم، این برد ارزشی نخواهد داشت و اعتقادم این است باید انگیزه ما بیشتر شود و باید رابطه خوبی به بازیکنان و هواداران ایجاد شود که این قشنگ‌ترین چیز در ورزش است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که به برد 3 بر صفر فکر مقابل می‌کرد یا نه، گفت: هرگز به اینکه با چند گل بازی را ببریم فکر نمی‌کنم، چون هدف اصلی ما پیروزی است و به تعداد گل اهمیت نمی‌دهیم. ما در بازی‌های دیگری هم بود که موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما فقط یک گل می‌زنیم .من هم مانند هر مربی دیگری از برد با اقتدار بیشتر خوشحال می‌شوم. من به فولاد احترام می‌گذارم و آنها تیم خوبی دارند و برای هر حریفی سر سخت هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها