دیدار تیم های سپاهان و نفت در هفته هفدهم لیگ برتر با برتری دو بر یک اصفهانی ها به پایان رسید تا این تیم انتقام شکست دیدار جام حذفی را گرفته باشد.
کد خبر: ۹۹۱۶۷۱
انتقام سپاهان از نفت / شعار علیه علی دایی در نصف جهان

به گزارش جام جم آنلاین ، هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 14:30 امروز (چهارشنبه) با برگزاری دیدار سپاهان - نفت تهران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد.

در نیمه اول دو تیم بازی متعادلی را ارائه دادند اما در دقیقه 28 توحید غلامی با ضربه‌ای که از پشت محوطه جریمه زد، موفق شد توپ را به تور دروازه تیم سپاهان بچسباند تا شاگردان علی دایی نیمه نخست را با پیروزی یک بر صفر به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم، سپاهانی‌ها حملات زیادی را پی ریزی کردند و در نهایت در دقیقه 64 مسعود حسن زاده گل تساوی را وارد دروازه نفت تهران کرد. شاگردان عبدالله ویسی 2 دقیقه بعد موفق شدند گل دوم را هم وارد دروازه نفت تهران کنند. ویسی پس از این گل از شدت خوشحالی از هوش رفت! مهرداد محمدی زننده این گل بود.

سپاهانی‌ها با این دو گل، سه امتیاز خانگی گرفتند و از بازی یک بر صفر باخته، پیروزی دو بر یک ساختند. شاگردان عبدالله ویسی همچنین با پیروزی در این مسابقه، انتقام شکست در نیمه‌نهایی جام حذفی را از تیم نفت تهران گرفتند.

علی دایی به دلیل محرومیت روی نیمکت نفت حضور نداشت.

حمید حاج‌ملک داور این دیدار بود.

هواداران سپاهان در این دیدار بارها علیه علی دایی شعار دادند. آنها اعتقاد داشتند که بازیکنان نفت تهران وقت‌کشی می‎کنند و به همین خاطر شعار «دایی ضد فوتبال» سر می‌دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
به تمام سپاهانیها تبریك میگم
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
۰
۰
اگه واقعا راست میگید چرا علی دایی را محروم كردید.اگر مرد بردن بودن زمانی كه علی خان رو نیمكت بود میبردین.به استقلالیهای عزیزم هستم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها