زمانی بود که لیگ برتر فوتبال ایران پر از مربیان و بازیکنان کروات بود. جذب فوتبالیست ها و مربیان اهل کشور کرواسی تبدیل به یک موج در فوتبال ایران شده بود.
کد خبر: ۹۹۱۰۵۶
اتفاق جالب در فوتبال ایران / جذب افغان ها برای پرتماشاگر کردن لیگ برتر ایران!

به گزارش جام جم آنلاین ، این موج در ابعاد کمتری ادامه دارد اما ماجرا به کروات ها و یا همان «ویچ» ها خلاصه نمی شود. برزیلی ها از دی کارمو گرفته تا جانواریو نیز حضور پررنگی در فوتبال ایران داشته اند. به نظر می رسد یک موج دیگر در حال شکل گرفتن است، موجی برای آغاز پرشمار افغانی ها در لیگ برتر. هم اکنون تیم های مختلف لیگ برتری از پیکان گرفته تا نفت در حال مذاکره با هفت بازیکن افغانی هستند!

ایده تزریق افغان ها به لیگ برتر

این موج از کجا شروع شد؟ یکی از ایجنت های فوتبالی ارتباط خوبی با فوتبال افغانستان دارد بنابراین عجیب نیست که اخبار متعددی درباره حضور بازیکنان این کشور همسایه در لیگ برتر کشورمان می شنویم. آخرین بازیکنی که در تمرینات یکی از تیم های لیگ برتری شرکت کرده فیصل شایسته است که با نظر جلالی هم اکنون در تمرینات پیکان حضور دارد. شایسته که محبوبیت بالایی بین هواداران افغانستانی دارد در شرایطی به پیکان می‌آید که این تیم می‌تواند برای حضور تماشاگران هم از محبوبیت این بازیکن استفاده کند البته این ادعایی است که مجید جلالی دارد.

لیگ پرتماشاگر می شود؟

یکی از دلایل این ایجنت فوتبالی برای وارد کردن بازیکنانی از افغانستان به فوتبال ایران این است که اعتقاد دارد آنها علاوه بر توانایی فنی می توانند افغان های مهاجر زیادی را به ورزشگاه بکشانند تا به این طریق لیگ برتر ایران پرتماشاگر شود. این افغانی ها می توانند بیشتر از بازیکنانی مثل طارمی، تیموریان و یا رحمتی تماشاگر جذب فوتبال ایران کنند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
جمشید كوردستانی
Turkey
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
۰
۰
مرده شور این فوتبال را ببرنند
Mohammad Reza
United States
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
۰
۰
واقعاً خسته نباشید باید گفت به مدیران لیگ برتر... من متعجّبم این همه مدیریت از كجا به فدراسیون فوتبال ایران تزریق میشود كه ماشاءالّله متفكرانی با آی كیو بالا در خدمت دارد ... بگفته آقای علی دایی حیف است این تفكرات به فیفا صادر نشود شاید انتقال اینچنین تفكرات نابی برای جوانان بیكار ایران تولید كار كند...
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
۰
۰
ما این همه بازیكن با استعداد تو كشور داریم كه بیشترشون به خاطر فقر نمیتونن به فوتبال برسن اون وقت آقایان میرن از افغانستان بازیكن میارن كه بازیاشون پر تماشاگر بشه این به فوتبال ما ضرر میرسونه
واقعا متاسفم
كامران
Germany
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۱
در كشوری مثل آلمان كه قهرمان جهان شده كلی از مردم جهان سوم از سوریه گرفته تا تونس و افغانستان و ایران و تركیه و لبنان و اردن و غیرو جذب فوتبالشان می كنند و به این طریق نه تنها در فوتبال بلكه در رشته های دیگر ورزشی و علمی و هنری دنبال استعداد می گردند و قهرمان جهان می شوند. در بوندس لیگای آلمان هم بازیكنان افغانی و یا سوری و ترك و عرب و افغانی و غیرو تا سر حد جام باشگاه های اروپا بازی می كنند. من از دیدگاه خودبزرگ بینانه ی هم میهنانم خیلی شگفت زده ام كه نشان از كم دانشی و ناآگاهی شان دارد. تا همین دیدگاه را داریم همین خواهیم ماند كه هستیم.
ایرانی
United States
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
۰
۰
مقایسه فوتبال افغانستان با كرواسی ؟! خسته نباشید واقعا جالبه .!

نیازمندی ها