فیفا چند روز قبل در واکنش به نامه یکی از سازمان‌های خصوصی حقوق بشر که در فرانسه حضور دارد، درباره اعدام مجرمان و متخلفان در ورزشگاه‌های ایران اعلام کرده ات که در صورت تکرار این اتفاقات، فوتبال ایران با جرایمی همچون حذف از مسابقات بین‌المللی و جلوگیری از ورود بازیکنان و مربیان خارجی مواجه می‌شوند.
کد خبر: ۹۸۹۷۹۱
فدراسیون به فیفا: در ورزشگاه اعدام نمی‌کنیم

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از آی اسپورت، هدایت‌الله ممبینی، عضو هیات رییسه فدراسیون گفت: این اتفاق مربوط به دو، سه سال پیش است که متاسفانه در یکی از شهرستان‌ها در داخل یک ورزشگاه اعدام صورت گرفته است. ورزشگاه جایگاه مقدسی است و نباید اعدام‌ها را در ورزشگاه‌ها انجام دهند. پس از آن موضوع هم چنین اتفاقی رخ نداده.این موضوع مربوط به چند سال پیش است. این موضوع اتفاق خوشایندی نیست. ما معتقدیم که نباید در ورزشگاه اعدامی صورت بگیرد و اخیرا هم این موضوع رخ نداده. باید چنین موضوعی را به همه شهرستان‌ها بخشنامه کنند که دیگر شاهد آن نباشیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با بیان این که اعدام محکومان در ورزشگاه از روی ناآگاهی بوده، گفت: این موضوع در یک شهرستان کوچک رخ داده که احتمالا مسئولان آن از روی ناآگاهی دست به این کار زده‌اند. امیدوارم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم که برای ما تبعاتی داشته باشد و مجبور شویم از مسابقات بین‌المللی کنار برویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها