سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: حضور پرسپولیس و تراکتورسازی در کورس قهرمانی باعث خواهد شد بعضی وقت‌ها تیم‌ها قربانی رویارویی با آنها شوند.
کد خبر: ۹۸۹۵۳۰
فرکی: از این هفته تیم‌ها قربانی کورس پرسپولیس و تراکتورسازی می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، حسین فرکی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما دقیقاً مثل بازی قبل باختیم. در هفته‌های اول قرعه بدی روبه رو شده‌ایم که این مسئله کارمان را دشوار کرده است.

جو ورزشگاه و 10 نفره شدن حریف کار ما را سخت کرد
سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: ما به مانند پرسپولیس دنبال برد بودیم و تلاش‌مان را کردیم. نفرات جدید را که پنج نفر بودند به میدان فرستادیم. آنها نیاز به زمان دارند تا هماهنگ شوند. جو ورزشگاه و 10 نفره شدن حریف کار ما را سخت کرد.

داور آرامش را از هر 2 تیم گرفت
«داور با سوت‌های زیادش آرامش را از هر دو تیم گرفت»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: بهتر بود داوری را انتخاب می‌کردند که بتواند بازی را بهتر کنترل کند. بازی خیلی توقف داشت و داور زیاد سوت زد تا تمرکز تیم ما هم به‌هم بخورد.

حریفان پرسپولیس و تراکتورسازی کار سختی دارند
وی همچنین خاطر نشان کرد: پرسپولیس و تراکتورسازی تیم‌های بالانشین هستند و حریفان این تیم‌ها کار سختی دارند. به این خاطر من اعتقاد دارم کمیته داوران باید با دقت بیشتری داوران بازی‌های این دو تیم بالانشین جدول را انتخاب کند.

به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم
سرمربی تیم فوتبال سایپا یادآور شد: ما لطفی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم، اما باید بگویم در کل تیم خوبی داریم. ما امروز هم خوب بازی کردیم، اما در نهایت به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم.

فرکی با اشاره به وضعیت مصدومان تیمش خاطر نشان کرد: امیدواریم تا مصدومان‌مان زودتر برسند. ترابی قرار شده از پایش عکس بگیرد تا وضعیتش مشخص شود و لطفی هم هنوز وضعیتش نا مشخص است.

امروز تکرار دیدار رفت‌مان مقابل پرسپولیس بود
سرمربی سایپا در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس نیز اظهار داشت: بازی امروز دقیقاً برای ما مانند دیدار رفت تکرار شد. ما در این دیدار با همان نتیجه‌ای که در بازی رفت شکست خوردیم مغلوب پرسپولیس شدیم و سه امتیاز را به صدر نشین لیگ تقدیم کردیم.

در مجموع از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم
وی ادامه داد: هدف ما در این دیدار پیروزی بود، اما با توجه به اینکه چند بازیکن جدید جذب کرده بودیم و فرصت کافی برای هماهنگی‌ آنها را نداشتیم، نتوانستیم به هدف‌مان دست یابیم. در مجموع از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. آنها تمام تلاش خود را در این دیدار صرف کردند.

بازی از دست داور در رفته بود
فرکی تصریح کرد: ما در نیمه اول بازی را خوب کنترل کرده و راه‌های نفوذ پرسپولیس را بسته بودیم، اما در یک صحنه غفلت کردیم و گل را دریافت کردیم. در نیمه اول یک مورد مشکوک داوری داشتیم، اگر طارمی مرتکب خطای هند شده بود داور می‌توانست کارت زرد دوم را به او بدهد، اما این اتفاق نیفتاد. داور قضاوت خوبی داشت، اما فکر می‌کنم بازی از دست او در رفته بود.

سرمربی سایپا ادامه داد: من ندیده بودم داوری در یک همچین مسابقه این تعداد کارت زرد بدهد. اگر این تعداد کارت زردی که داده شده را محاسبه کنیم نصف وقت بازی صرف متوقف شدن بازی شده است.

اخراج احمدزاده کار ما را سخت‌تر کرد
وی در خصوص اخراج بازیکن پرسپولیس عنوان کرد: اخراج احمدزاده کار ما را سخت‌تر کرد، چرا که پرسپولیس حالت تدافعی به خود گرفت و ما فضای کمتری برای ایجاد موقعیت داشتیم. هر وقت نیز ما بر بازی مسلط شدیم داور با سوت‌های خود بازی را متوقف کرد.

از این هفته تیم‌ها قربانی کورس پرسپولیس و تراکتورسازی می‌شوند
فرکی با تبریک برد پرسپولیس یادآور شد: از این هفته لیگ بازی مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی به عنوان مدعیان لیگ برتر سخت‌تر خواهد بود، حضور این دو تیم پرطرفدار در کورس قهرمانی باعث خواهد شد بعضی وقت‌ها تیم‌ها قربانی رویارویی با آنها شوند.

سوت‌های بیش از اندازه داور بازی را از جریان می‌انداخت
سرمربی سایپا در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم، در خصوص عصبانیتش در نیمه دوم عنوان کرد: من در یک صحنه به دلیل سوت‌های زیاد داور و همچنین خطای بازیکنم کنترلم را از دست دادم و بطری آب را به زمین کوبیدم. داور اشتباه تأثیرگذاری روی نتیجه نداشت، اما فکر می‌کنم سوت‌های بیش از اندازه او بازی را از جریان می‌انداخت.

مجبوریم روی حرکات در عمق از سرعت مهاجمان‌مان استفاده کنیم
وی در پاسخ به این سؤال که مشکل گلزنی تیمش چه زمانی حل خواهد شد، تصریح کرد: ما مشکل گلزنی داشته و داریم. متأسفانه با وجود جذب بازیکن جدید هم این مشکل هنوز حل نشده است. ما برای ادامه فصل نیاز به جذب مهاجم داریم و در نقل‌‌وانتقالات نیم‌فصل حتماً یک بازیکن در این پست جذب خواهیم کرد. ما مهاجم نوک و سرزن نداریم و از طرفی هم بازیکنی نداریم که از کناره‌ها فرار کرده و روی دروازه ارسال داشته باشد. در این شرایط مجبوریم روی حرکات در عمق از سرعت مهاجمان‌مان استفاده کنیم.

سرمربی ساپیا با تأکید بر اینکه مدافعان پرسپولیس باتجربه هستند، خاطرنشان کرد: همه می‌دانیم که پرسپولیس بهترین خط دفاع لیگ را دارد و نفرات آنها در این پست از بهترین‌ها هستند. تجربه مدافعان پرسپولیس در بازی امروز به کار این تیم آمد در حالی که مهاجمان ما تلاش خود را برای عبور از این خط دفاع کردند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها