بارسلونا در هفته هفدهم لالیگا با ویا رئال یک بر یک مساوی کرد.
کد خبر: ۹۸۸۲۳۳
اعتراض جالب پیکه به رییس سازمان لیگ اسپانیا (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تسنیم، پس از بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های فوتبال بارسلونا و ویارئال در ورزشگاه ال‌‌مادریگال، اتفاق عجیبی رخ داد.

طبق ادعای رادیو کاتالونیا، جرارد پیکه که مانند دیگر هم‌تیمی‌هایش از نحوه قضاوت اگلسیاس ویانوئوا، داور بازی عصبانی بود و او را مسبب متوقف شدن بارسا در خانه زیردریایی زرد می‌دانست،پس از بازی به سرعت به سمت رختکن‌‌ها رفت اما پیش از ورود به تونل، با انگشت به قسمتی از سکوها که خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا در آن مستقر شده بود اشاره کرد تا به او پیامی واضح بدهد: اینکه اشتباهات داوری علیه بارسلونا رقم می‌خورد.

پیکه در حالی که تباس را مخاطب خود قرار داده بود، سعی داشت به او اتفاقات جنجالی که داور در بازی رقم زد را یادآوری کند و این موضوع که اشتباهات داوری در این اواخر چگونه به آبی‌و‌اناری‌ها کاتالونیا ضربه زده است. او گفت: « دیدی چه اتفاقی افتاد؟ بله، تو، تو؟»

مدت کوتاهی بعد هم شبکه موی‌ستار پلاس تصاویری را نشان داد که به وضوح نشان می‌داد که پیکه به مرکز جایگاه ویژه ورزشگاه ال‌مادریدگال و یکی از افرادی که در آنجا نشسته است، اشاره دارد. هرچند پیکه خودش حاضر نشد اعتراف کرد که مخاطبش تباس بوده است. او در میکسدزون، درباره اینکه مخاطب پیامش چه کسی بوده است، گفت: برای چه کسی آن پیام را فرستادم؟ خودش می‌داند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها