پاسخ وزیر ورزش به ترامپ در گفت‌وگو با CNN

تیم نژاد پرستان دور ترامپ جمع شده اند

وزیر ورزش و جوانان در پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب و رهبری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۸۸۱۷۷
وزیر ورزش و جوانان درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

به گزارش جام جم آنلاین ، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انّا لله و انّا الیه راجعون
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

ارتحال ناگهانی و جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی مبارز خستگی ناپذیر، دانشمند ارزنده، عالم عالیقدر و یار دیرین حضرت امام خمینی و رهبری معظم انقلاب که عمر پر برکت خود را در به ثمر نشاندن و بالندگی هرچه تمام تر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سپری کرد، مایه تاسف، تاثر و تالم عمیق اینجانب و کلیه همکارانم در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران گردید.

نام، یاد و آموزه های آن یار مهربان و دلسوز اسلام، انقلاب و ایران همواره بر تارک کشور و انقلاب اسلامی خواهد درخشید و الگوی وفاداران به آرمان های انقلاب اسلامی به یادگار در قلب ها و ذهن ها خواهد ماند.

بزرگ مردی که همواره در میدان دادن و سپردن مسئولیت به جوانان پیش آهنگ بود و در دیدار های منظم و مرتب با ورزشکاران توجه جدی خود را نسبت به امر ورزش پهلوانی و قهرمانی نشان می داد. تاریخ پر فراز و نشیب ایران نقش و خاطره امیر کبیر عصر خود را همواره به یاد خواهد داشت و بی شک مردم بزرگوار و فهیم ایران نیز قدردان تلاش های دلسوزانه، صبورانه و مشفقانه آن بزرگمرد خواهند بود.

اینجانب با دریغ و تأسف خبر درگذشت ناگهانی یار دیرین امام و رهبری، همگام و همکار تمامی دوران های حساس و بزنگاه های انقلاب و جمهوری اسلامی جناب آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب و خاندان شریف، همسر عالیقدر، فرزندان، برادران و به همه بستگان داغدار و ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنم و برای روح بلند آن عزیز از دست رفته علّو درجات از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها