کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت:وقتی تیم ملی در امارات بازی تدارکاتی ندارد و 17 بازیکن در اردو هستند، چرا باید چنین اردویی برگزار شود که این مساله توهین به شعور مردم است.
کد خبر: ۹۸۶۴۶۱
کریمی: برگزاری اردو با 17 بازیکن توهین به شعور مردم است

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس ، علی کریمی درخصوص اتفاقاتی که طی روزهای اخیر در مورد تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس رخ داده است، اظهار داشت: همیشه اولویت همه ما تیم ملی ایران بوده و باید هم شرایط همین‌گونه باشد. اما به اعتقاد من یکسری اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد که فدراسیون باید به عنوان مرجع اصلی به آن ورود کند.
وی افزود: من اظهارنظرهای یکی، دو روز گذشته در مورد تیم ملی را خواندم ولی برایم سوال است که چرا تیم ملی باید حتما بدون بازی تدارکاتی به امارات برود و اردوی برگزار کند؟ جالب اینجاست که چند مصدوم با تیم ملی به امارات رفته‌اند و اینها سوالاتی است که باید پاسخ داده شود.
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد: شب گذشته ملی‌پوشان پرسپولیس از اردو به تهران بازگردانده شدند و من کاری به اینکه چه کسی سرمربی تیم ملی است ندارم ولی روی صحبتم با فدراسیون فوتبال است که آیا نباید فدراسیون به این موضوع واکنش نشان بدهد؟ من انتظارم از تاج خیلی بیشتر از این بود و واقعاً برای فدراسیون فوتبال متأسفم که واکنشی به این موضوع نشان نمی‌دهد.
کریمی تأکید کرد: آیا اصلاً فدراسیون در جریان اتفاقات رخ داده هست؟ معمولاً چنین خبرهایی را سایت فدراسیون فوتبال اعلام می‌کند و بعد رسانه‌های دیگر این اخبار را اعلام می‌کنند ولی جالب اینجاست که فدراسیون هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.
کاپیتان سابق پرسپولیس در ادامه تأکید کرد: جالب است که در حال حاضر 16 یا 17 نفر در اردوی تیم‌ملی حضور دارند که دو نفر هم مصدوم هستند و این اردو این‌چنین برگزار می‌شود. آیا برگزاری اردو با این شرایط اصلاً لازم بود؟ اینکه تیم کاملی در یک کشور دیگر حضور دارد، در شأن تیم‌ملی ایران نیست و این نوعی توهین به شعور مردم است. مردم ما به خوبی می‌دانند که مربیان خارجی زیادی به تیم‌ملی ایران آمدند و رفتند و این تیم‌ملی است که ‌مانده و مردم از آن حمایت می‌کنند. من از مهدی تاج انتظار داشتم که به این مسأله واکنش نشان دهد چون این اتفاقات در آینده بدعت نشود چون اگر متولی فوتبال در همین شرایط به این موضوع خیلی زود ورود می‌کرد، تمامی این اتفاقات فروکش کرده و ورق برمی‌گشت. اما به نظرم این سکوت اصلاً به نفع فوتبال ما نیست.
کریمی در ادامه درخصوص ملی‌پوشان پرسپولیس و اینکه آن‌ها در یک دوراهی قرار گرفته‌اند گفت: ملی‌پوشان پرسپولیس بدانند درست است که قبلاً چنین اتفاقاتی رخ نداده بود اما آنها با قدرت به کارشان ادامه بدهند و یادشان باشد که خیلی خوب از یکدیگر حمایت کنند تا کسی برای آنها مشکلی ایجاد نکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
۰
۰
هر كی به فكر خویشه................ تو هم سنگ خودتو به سینه میزنی آقای علی آقا .. وگرنه دلت واسه كسی نسوخته
پوشالیان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
۰
۰
از مردم مایه نگذار ... برای عموم مردم این فوتبال مافیایی آلوده دو ریال ارزش نداره ! برای ما ها فوتبال سالها پیش مرده كه ...
عطا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
۰
۰
دوباره حرف زد
هوادارفوتبال
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
۰
۰
حاشیه سازی وجوسازی علیه تیم ملی توسط كسی كه ركوردجاودانه ای درایجادتنش وناآرامی سالیان سال درتیم ملی داشته توهین به شعور مردم است آن موقع كه لگد به ساك ورزشی می زده یاداو رو می زده یا درتیم ملی پاس نمی داده یا.........بازهم به شعو رمردم فكرمی كرده
فوتبالزده
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
دمت گرم ، زدی به اصل هدف !!!!
ali
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
۰
۰
حقیقت گفته. وقتی پول ندارید حقوق اقای همیشه مرخصی را بدین اردو تفریحی برای چی
شعور مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۰
۰
تو هم سنگ خودتو به سینه می زنی ... كیه ندونه خودت زیر گوش داور تو مسابقات آسیایی امیدها زدی ... تو دیگه چیزی نگو !!

نیازمندی ها