در برنامه «از فوتبال چه خبر؟» رادیو ورزش ، رئیس هیئت فوتبال استان مازندران به فروش باشگاه نساجی مازندران اختصاص داشت.
کد خبر: ۹۸۵۶۲۳
توقف فروش باشگاه نساجی مازندران

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ بهروان، رییس هیئت فوتبال استان مازندران پیرامون فروش باشگاه نساجی مازندران اظهار کرد: مدتی است که مالک باشگاه تیم نساجی، آقای پرهام، گله داشتند و می گفتند که دیگر تیمداری نمی کنند. جلسات متعددی با ایشان داشتیم و از مقامات مختلف مانند استاندار، مدیر کل و غیره جلسات و بحث های زیادی در این رابطه مطرح شد و چند خریدار هم آمدند. به هر حال ایشان هشت سال زحمت کشیدند ولی با وجود همه صحبتها ایشان گفتند دیگر انگیزه کافی ندارند. حتی برای فروش باشگاه مبایعه‌نامه نیز نوشته شد و قرار شد که آقای پرهام به مازندران بیاید تا مبایعه‌نامه را امضا کند.
بهروان درخصوص رسانه ای نشدن اسم خریدار اصلی باشگاه نساجی بیان کرد: ما امروز صبح متوجه اسم خریدار شدیم ولی موضوع را پیگیری نکردیم چون آقای پرهام گفت که خودش تیمداری می کند که جای خوشحالی دارد. امروز در جلسه ای که با ایشان داشتیم قول داد که محکم به تیم داری ادامه دهد و تا فردا ظهر حداقل ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت نماید.
البته وی خواسته هایی هم دارد که از جمله آنها قطعه زمینی با کاربری ورزشی و همچنین اعطا تسهیلات است.
وی در ادامه افزود: ما به عنوان هیئت فوتبال وظیفه نظارتی داریم مگر اینکه دوستان از ما مشورت بخواهند. طبق قانون مالک باشگاه خریدار را انتخاب می کند و استعلام هایی از هیئت فوتبال گرفته می شود. هر نقل و انتقالاتی باید با تایید هیئت فوتبال استان و اداره کل ورزش استان برسد وگرنه موضوعیت قانونی ندارد.
برنامه زنده "از فوتبال چه خبر" با اجرای حافظ کاظم زاده ساعت ۱۶:۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه همه روزه (بجز جمعه ها) تقدیم دوستداران فوتبال می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها