با آغاز رسمی نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا ارزش لژیونرهای ایرانی شاغل در قاره سبز و همچنین حاشیه خلیج فارس رشد قابل توجهی داشته است.
کد خبر: ۹۸۵۰۷۴
ارزش لژیونرهای ایرانی در اروپا و حاشیه خلیج فارس (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از یازده نیوز ، پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا از امروز باز شد تا لژیونرهای ایرانی این فرصت را داشته باشند تابه شکل جدی‌تری پیشنهادها را بررسی و با تیم‌های خواهان خود پای میز مذاکره بنشینند.

در این میان بیشترین اخبار در خصوص جابه‌جایی سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد به گوش می‌رسد، این درحالی است که قرارداد عزت اللهی با روستوف به پایان رسیده، علیرضا حقیقی همچنان بی‌تیم است، دژاگه هنوز در حال مذاکره برای بازگشت به فهرست العربی است، علی کریمی شرایط خوبی در کرواسی ندارد، شهباززاده در ترکیه چندان فرصت بازی نداشته، دانیال داوری به نیمکت آرمینیا چسبیده و شایعاتی درخصوص جدایی جباری و منتظری از الاهلی شنیده می‌شود که همه این‌ها نشان از اهمیت بالای فصل جاری نقل و انتقالات زمستانی برای فوتبال ایران دارد.

بد نیست بدانید مجموع بهای لژیونرهای ایرانی در این پنجره نقل و انتقالات نسبت به آخرین قرارداد آنها بیش از ۱۲ میلیون یورو افزایش داشته است که البته بیشتر این رشد قیمت به واسطه جهش خیره‌کننده ارزش سردار آزمون از قرارداد ۲.۵ میلیون یورویی با روستوف تا ارزش‌گذاری ۱۳ میلیون یورویی برای او صورت گرفته است.

البته در فهرست لژیونرهای فوتبال ایران برخی بازیکنان مانند اشکان دژاگه، علی کریمی، مجتبی جباری، پژمان منتظری، مهرداد پولادی و دانیال داوری هم با افت قیمت روبرو شدنداما بیشترین رشد قیمت برای فصل جاری نقل و انتقالات با افزایش ۱۰.۵ میلیون یورویی متعلق به سردار آزمون است.

پس از سردار آزمون بیشترین افزایش قیمت متعلق به سعید عزت الهی است که در ابتدای فصل با قراردادی ۳۰۰ هزار یورویی به روستوف پیوست و در پی بازی‌های قابل قبول در لیگ روسیه و رقابت‌های اروپایی با افزایشی چهارصد درصدی تا ۱.۲ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است. پس از این دو رضا قوچان نژاد با افزایش صددرصدی ارزش ۱.۵ میلیون یورویی پیدا کرد و میلاد محمدی به همراه کریم انصاری فرد ۷۰۰ هزار یورو افزایش قیمت داشته‌اند. بیشترین افت قیمت هم با کاهش ۱.۲ میلیون یورویی متعلق به اشکان دژاگه است که به واسطه دوری ۶ ماهه از فوتبال چندان مورد توجه بنگاه‌های نقل و انتقالاتی قرار ندارد.

مجموع بهای لژیونرهای ایرانی در ابتدای قرارداد فعلی آنها ۱۶ میلیون یورو بوده که برای پنجره نقل و انتقالات ژانویه مجموع بهای آنها به ۲۸.۱۲۵ میلیون یورو رسیده است. ناگفته نماند درحال حاضر قرارداد ۵ میلیون یورویی اشکان دژاگه با وولفسبورگ یک رکورد در فوتبال ایران محسوب می‌شود اما بی‌شک سردار آزمون در صورت عقد قرارداد جدید رسماً گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران لقب خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
در زمان های قدیم قیمت برده ها را اعلام می كردند . الان هم قیمت بردگان ورزشی را در بازار اعلام می كنند . كلا این انسان مثل اینكه از اول طوق بردگی به گردن داشته .؟!
محمد تاج
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
تا باشه از این بردگیا من و تو برده ایم كه 8 مون گرو 9 مون نه قشر فوتبالی این پولا میره تو جیب ای آقایون

نیازمندی ها