ادامه بدبیاری های گواردیولا

شکست سنگین منچسترسیتی

امروز و در شرایطی که اغلب لیگ های مهم فوتبال جهان به دلیل آغاز سال نو میلادی در تعطیلی به سر می برند، سه بازی مهم در لیگ جزیره برگزار می شود.
کد خبر: ۹۸۴۷۵۱
ضیافت گواردیولا و کلوپ در شب سال نو

به گزارش جام جم آنلاین، چلسی ـ استوک سیتی ، منچستر یونایتد ـ میدلزبورو و سرانجام لیورپول ـ منچسترسیتی سه بازی امروز هستند که شاید بتوان جدال یورگن کلوپ و گواریوالا را یک پیشواز خوب برای سال جدید میلادی دانست.

چلسی صدرنشین در برابر تیم میانه جدولی استوک در شرایطی به میدان می رود که برای به پایان رساندن سال نو با قهرمانی و صدرنشینی دست کم به دلیل فاصله 6 امتیازی اش با تیم دوم جدول نگرانی خاصی ندارد.

منچستریونایتد هم امید دارد با شکست میدلزبورو بتواند فاصله اش را با صدر جدول کاهش دهد. منچستر امروز وین رونی را به دلیل مصدومیت در ترکیب ندارد .

اگرچه یاران آقای خاص چهار بازی متوالی را با پیروزی پشت سرگذاشته اند و امید دارند نوار پیروزی هایشان در لیگ جزیره را ادامه دهند.

هر دو بازی به وقت ایران ساعت 18 و 30 دقیقه آغاز می شود.

اما قطعا شاه بیت بازی های امروز جدال لیورپول و منچسترسیتی خواهد بود، دو مربی بزرگ فوتبال جهان یورگن کلوپ و گواردیولا هیچ کدام نمی خواهند سال را با شکست به پایان برسانند. لیورپول با 40 امتیاز در جدول دوم است و یاران گواردیولا تنها با یک امتیاز فاصله رده سوم جدول را به خود اختصاص داده اند و هر تیمی برنده این بازی باشد به چلسی صدرنشین بسیار نزدیک خواهد شد. این بازی از ساعت 21 و 30 دقیقه آغاز می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها