بانوی ورزشکار تهرانی که رکورد ۵۶۲۲ حرکت دراز و نشست را در ۳ ساعت متوالی به ثبت رسانده از مسئولان بخاطر عدم کمک مالی به وی برای ثبت این رکورد در کتاب گینس انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۸۴۲۱۳
بانوی تهرانی در انتظار کمک مسئولان برای ثبت ۵۶۲۲ دراز و نشست در گینس

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایسنا ، اکرم حقیقی بانوی ورزشکار اسلامشهری ۱۷ خردادماه گذشته توانست در حضور مسئولان فدراسیون ورزش‌های همگانی و اداره ورزش و جوانان اسلامشهر با ثبت رکوردی حیرت انگیز طی ۳ ساعت متوالی ۵۶۲۲ حرکت صحیح دراز و نشست را به نام خود ثبت کند و رکورد جهان را که در دست یک ورزشکار آمریکایی با ۲۱۱۰ حرکت دراز و نشست بود به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

هدف این بانوی ورزشکار از زدن این رکورد، ثبت ملی آن در کمیته ثبت رکوردهای فدراسیون ورزش‌های همگانی و سپس در کتاب ثبت رکوردهای جهان به نام گینس بود اما با وجود قول مسئولان مبنی بر حمایت مالی از وی برای رفتن به دوبی و ثبت این رکورد در کتاب گینس اما تاکنون هیچ اقدامی در جهت کمک به این ورزشکار برداشته نشده است در حالیکه مبلغ مورد نیاز برای ثبت این رکورد در کتاب گینس رقمی در حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان است.

با توجه به اینکه از همان ابتدا مسئولان فدراسیون ورزش‌های همگانی، اداره ورزش و جوانان اسلامشهر و فرمانداری این شهر به حقیقی قول مساعد داده بودند که با حمایت مالی زمینه ثبت این رکورد را در کتاب گینس فراهم کنند جای تاسف است که با وجود گذشت زمانی در حدود ۷ ماه هنوز اقدامی برای کمک به این بانوی ورزشکار ایرانی نکرده‌اند.

حقیقی که در رشته رزمی رپنر نیز بصورت حرفه‌ای فعالیت دارد در مصاحبه با ایسنا، با درخواست از مسئولان برای کمک به ثبت این رکورد در کتاب گینس گفت: دوست دارم این افتخار را برای کشورم بدست بیاورم اما با وجودی که مسئولان قول های زیادی برای کمک به من دادند اما تاکنون و با وجود گذشت ۷ ماه به گفته‌های عمل نکرده اند.

وی افزود: برای اینکه بتوانم این رکورد را در کتاب گینس ثبت جهانی کنم ابتدا باید آن را ثبت ملی می‌کردم که این کار را در حضور مسئولان زیربط انجام دادم حال نوبت مسئولان است که با عمل به وعده های خود کمک کنند تا به دوبی بروم و در حضور نمایندگان گینس بار دیگر این رکورد را ثبت کنم تا با تایید آن‌ها در کتاب گینس به نام ایران ثبت جهانی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها