برنامه "مجله بسکتبال" رادیو ورزش ، چهارشنبه 1 دی، با صمد نیکخواه بهرامی، بسکتبالیست، در ارتباط با علل کسب نتایج ضعیف توسط تیم گوانژو در لیگ چین گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۸۱۱۵۸
نیکخواه بهرامی: پیشنهاد خوبی شود باز می گردم

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ نتایج هفته گذشته لیگ بسکتبال بدین شرح است: شهرداری تبریز در روزی که میزبان شهرداری اراک بود، در یک بازی بسیار نزدیک با نتایج 71-79 شکست خورد و شهرداری اراک توانست مکان دوم خود را در جدول رده بندی حفظ کند. نیروی زمینی که میزبان لوله آ.اس شیراز بود، در انتها توانست با نتیجه 69-74 این تیم را شکست دهد. پتروشیمی بندر امام موفق شد تیم شیمیدر را 75-94 مغلوب کند. شهرداری کاشان در حالیکه میزبان شهرداری گرگان بود با نتیجه 72-86 بازی را واگذار کرد. دانشگاه آزاد در یک بازی بسیار نزدیک 68-65 مغلوب پالایش نفت آبادان شد و جایگاه خود را از مکان سوم از دست داد و به مکان چهارم نزول کرد.
صمد نیکخواه بهرامی، بسکتبالیست، در ارتباط با دلایل عملکرد ضعیف و کسب نتایج نامطلوب توسط تیم خود گفت: تیم گوانژو تیم بدی نیست. ما بسیار بدشانس بودیم؛ فکر می کنم 6 یا 7 مسابقه را با اختلاف یکی، دو امتیاز باختیم. بازیکنان چینی تیم، عمکلرد خیلی خوبی ندارند؛ آنها بسیار جوان و کم تجربه هستند و در موقعیت های حساس که فشار بازی رویمان است نمی توانند به تیم کمکی کنند. بازیکنان خارجی ما در مقایسه با بازیکنان آمریکایی بازیکنان توانمندی نیستند.
نیکخواه بهرامی، خاطرنشان کرد: لیگ چین بسیار سخت است. 8 تیمی که به مرحله پی آف صعود می کنند، کار دشواری را در پیش دارند. ما تمام سعیمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را در هر بازی بدست بیاوریم.
وی، در مقابل این گفته مجری که در اواسط فصل با تعویض مربی مواجه شدید و با یک مربی جدید شروع به کار کردید، بیان کرد: بله، هم مربی و هم 2 بازیکن خارجی تیم عوض شدند. قانونی که در لیگ چین وجود دارد، این است که در طول فصل هر تیم می تواند 4 بازیکن آمریکایی داشته باشد. متأسفانه تیم ما به علت چند باخت ابتدای فصل تصمیم عجولانه گرفت و بازیکنان خارجی را عوض کرد؛ اکنون دیگر نمی توانیم در ترکیب تغییری ایجاد کنیم؛ همچنین با توجه به اینکه کمک مربی تیم در جایگاه مربیگری قرار گرفته، شرایط خاصی به وجود آمده است.
وی، در پاسخ به این پرسش که آیا به بازی کردن در ایران علاقه دارید و آیا اصلاً به شما پیشنهادی شده است، عنوان کرد: یک سری صحبت ها شده است؛ اما ترجیح دادم که تمام تمرکزم را روی لیگ چین بگذارم؛ زیرا بسیار سخت است که بازیکن روی دو لیگ تمرکز کند؛ ولی اگر تیم خوب و شرایط خوبی پیشنهاد شود، مطمئناً باز خواهم گشت.
برنامه زنده جهان بسکتبال، با اجرا و کارشناسی عاشور گل محمدی، کاری از گروه مسابقات ورزشی، چهارشنبه هرهفته از ساعت 09:05 تا 10:00 به مدت 55 دقیقه از رادیو ورزش پخش می شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها