سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: آنها که در جام حذفی به استقلال و نه به من خیانت کردند را به خدا واگذار می‌کنم.
کد خبر: ۹۸۱۱۴۲
مظلومی:آنهایی که در جام حذفی خیانت کردند را به خدا واگذار کردم

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس ، پرویز مظلومی اظهار داشت: من نظرم این است که در این شرایط از استقلال باید حمایت شود و نباید در این شرایط عجولانه تصمیم گرفت.

وی افزود: به نظرم هیأت مدیره و عوامل باشگاه استقلال با یک گروه فنی مشورت کنند و مشکلات را پیدا کنند. من از این وضعیت ناراحت هستم و امیدوارم بازیکنان استقلال تلاش کنند تا تیم موفق شود. یک روی سکه باخت است و یک روی سکه برد که متاسفانه این روزها باخت رویش را به استقلال نشان داده است.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که هواداران در صفحات مجازی اعتقاد دارند او برای استقلال آه کشیده است، گفت:‌اصلا. برای چه آه بکشم؟ من یکسری آدم‌ها را به خدا واگذار کردم. هر چه دارم از این هوادار است و هر زمان که بودم تلاش کردم آنها را خوشحال کنم.

وی افزود: من دوست ندارم استقلال را در این شرایط ببینم و اینکه ببینم هوادار تیمم ناراحت است برایم زجر‌آور است اما آنهایی که به استقلال نه به من خیانت کردند را به خدا واگذار کردم. مخصوصا در جام حذفی.

مظلومی ادامه داد: باور کنید در این شرایط نمی‌خواهم حرفی بزنم که باعث رنجش هواداران استقلال شود ولی همیشه گفتم آنهایی که به استقلال و به خصوص در جام حذفی چه روی سکو، چه در زمین به استقلال خیانت کردند را به خدا واگذار می‌کنم.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه او یکی از مربیان قدیم این باشگاه محسوب می‌شود و بعد از درگذشت پورحیدری حالا او یکی از سرمایه‌های اصلی این باشگاه به حساب می‌آید، گفت:‌افرادی که کنار استقلال هستند این چیزها را متوجه نمی‌شوند. 40 سال عمرم را گذاشتم و با عشق و علاقه در استقلال بودم. هر وقت زنگ زدند گفتم هستم و هر وقت نخواستند، بی‌سر و صدا رفتم ولی حرفی که شما می‌گویید درست است و معتقدم کسانی که در کنار استقلال حضور دارند این مسائل را متوجه نمی‌شوند. الان هم دیگر نمی‌خواهم حرفی بزنم و برای هواداران استقلال آرزو می‌کنم که بهترین روزها را ببینند و شاد باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها