مراسم انتخاب بهترین های سال 2016 تکواندوی جهان برگزار شد و «رضا مهماندوست» سرمربی ایرانی تیم ملی جمهوری آذربایجان، عنوان بهترین مربی جهان را از آن خود کرد.
کد خبر: ۹۷۷۸۵۱
رضا مهماندوست برترین مربی سال 2016 تکواندوی جهان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، این مراسم یکشنبه شب به میزبانی شهر باکو جمهوری آذربایجان برگزار شد تا بهترین های تکواندوی دنیا در بخش های مختلف معرفی شوند.

سرمربیان تیم های ملی به همراه روسای فدراسیون های تکواندوی کشورهای مختلف با آرای خود، بهترین های سال 2016جهان را معرفی کردند.

دربخش مربیان، «رضا مهماندوست» که توانست تیم ملی جمهوری آذربایجان را در المپیک 2016 به یک مدال طلا و یک برنز برساند به عنوان بهترین سرمربی انتخاب شد.

با این اوصاف، مهماندوست برای چهارمین بارعنوان بهترین سرمربی جهان را از آن خود کرد.

«احمد بوغش» هوگوپوش اردنی که با کسب مدال طلای المپیک ریودوژانیرو موجب شگفتی همگان شد به عنوان بهترین تکواندوکار بخش مردان و «جید جونز» دارنده مدال طلای المپیک 2016 از بریتانیا و رقیب «کیمیا علیازده» در بخش زنان به عنوان بهترین انتخاب شده و جایزه خود را دریافت کردند.

تکواندوی ایران که از قطب های جهان محسوب می شود به دلیل عملکرد ضعیف خود در المپیک و مطابق انتظار جایی در بین بهترین های سال 2016 جهان نداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
۰
۰
ضمن تبریك به اقای مهماندوست كه زحمات زیادی برای تیم ملی كشیدند و شایسته این عنوان هستند، واقعا متاسفم برای به اصطلاح مدیران كه علاوه بر اینكه توان نگه داری سرمایه های خود را ندارند بلكه انگ هم می زنند. مدیران محترم تا كی فكر می كنید كه باید خدمت كنید و خدای نكرده چیزی برای ارائه ندارید و جای خود را به دیگران دهید شاید قحط الرجال است و شما جوركش هم هستید.از پپ گواردیالا و مربی بایرن یاد بگیرید كه در اوج گفتند ما دیگر چیزی برای ارائه نداریم و رفتند.

نیازمندی ها