سایت معتبر گل سردار آزمون ستاره ایرانی تیم فوتبال روستوف را به عنوان یکی از شگفتی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب کرد.
کد خبر: ۹۷۶۶۷۲
یک ایرانی در بین شگفتی سازهای لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، با پایان یافتن مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و مشخص شدن 16 تیم برتر این رقابت ها، سایت گل اقدام به معرفی بهترین‌ بازیکنان و بازیکنان شگفتی‌ ساز مرحله گروهی کرده است که در میان بازیکنان شگفتی ساز نام سردار آزمون ستاره ایرانی روستوف هم به چشم می خورد.

گل درباره سردار نوشت، بجز روبرت لواندوفسکی ، تنها کسی که توانست دفاع مستحکم و درخشان اتلتیکو مادرید را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بشکند، سر دار آزمون بود.

سردار بدشانس بود که گل زیبایش در ویسنته کالدرون نتوانست برای تیم مهمان یک امتیاز به ارمغان بیاورد.

با این حال، گل فوق العاده ستاره 21 ساله ایران در برابر بایرن مونیخ به روستوف کمک کرد اولین پیروزی خود را در لیگ قهرمانان به دست آورد و شایعات انتقال به لیورپول در ماه ژانویه را رقم بزند.

تیم شگفتی‌ ساز مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از نظر سایت «گل» به شرح زیر است:

دروازه‌بان: دومنیک لیواکوچیچ (دیناموزاگرب کرواسی)

مدافعان: جبرئیل سیدیبه (موناکو فرانسه)، فیلیپ بنکوویچ (پورتو پرتغال)، ماتیاس یورگنسن (کوپنهاگن دانمارک) و بنیامین مندی (موناکو فرانسه)

هافبک‌ها: جاناتان کافو (لودوگورتس بلغارستان)، استیون انزونزی (سویا اسپانیا)، کوین کمپل (بایرلورکوزن آلمان) و توماس لمار (موناکو فرانسه)

مهاجمان: آندره سیلوا (پورتو پرتغال) و سردار آزمون (روستوف روسیه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها