سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: برگزاری بازیهای تدارکاتی به آمادکی بازیکنان برای حضور در مسابقات رسمی کمک بسزایی می‌کند.
کد خبر: ۹۷۴۵۰۶
کفاشیان: کار تیم ملی امید از بزرگسالان بسیار سخت‌تر است

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علی کفاشیان، سرپرست سازمان لیگ فوتسال درباره برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با روسیه گفت: تیم های ملی امید و بزرگسال ایران با روسیه دو بازی تدارکاتی بسیار خوب را برگزار خواهند کرد. چرا که بزرگسالان به آمادگی بیش از پیش خواهند رسید و تیم ملی امید نیز محک بسیار بالایی خواهد خورد.

وی گفت: اکنون فوتسال بانوان و آقایان در جهان و آسیا از جایگاه بالایی برخوردار است و هیچگاه از هیچ تلاشی برای موفقیت تیمهای ملی خود دریغ نکرده ایم. خوشبختانه تیم های ایران در سطح جهانی قوی ظاهر می شوند و اکثر تیم هایی که برای برگزاری بازی های دوستانه دعوت می کنیم از رقابت کردن با تیم های فوتسال ایران استقبال می کنند و این امر نشان دهنده پویا بودن و فعالیت بالای فدراسیون فوتبال است.

نایب رئیس اول فدراسیون در ادامه بیان کرد: پس از ارائه برنامه های سرمربیان تیم های ملی امید و بزرگسال با توجه به اینکه تیم ها در مسابقات آسیایی و داخل سالن حضور خواهند داشت، اردوهای تدارکاتی آغاز و بازیهای دوستانه را در دستور کاری قرار داده ایم تا تیم هایمان بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. تیم ملی فوتسال امید کارش نسبت به تیم ملی فوتسال بزرگسالان سخت تر است چرا که اکثر بازیکنان در لیگ حضور داشته و تجربه حضور در میادین بین المللی را ندارند. اما تیم ملی فوتسال بزرگسالان خوشبختانه تجربه بازی با تیم های بزرگ جهان را داشته و امیدوارم در میادین پیش رو موفق باشند.

کفاشیان در پایان گفت: در تلاشیم تا برای تیم های ملی امید و بزرگسال فوتسال مسابقات تدارکاتی مختلفی را برگزار کنیم. در واقع فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی برای حمایت از تیم های ملی خود در رده ها و رشته های مختلف دریغ نمی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها