ساکت الهامی مربی تیم صبا با ارسال نامه ای به ورزش سه ، بابت اتفاقات روز گذشته از جامعه فوتبال و هواداران صبا و استقلال عذرخواهی کرد .
کد خبر: ۹۷۴۰۷۸
نامه عذرخواهی ساکت الهامی از جامعه فوتبال!

به گزارش جام جم آنلاین ، این مربی که سابقه کار در استقلال به عنوان دستیار فیروز کریمی را دارد، روز گذشته در دقایق پایانی به دلیل آنچه که آن را فشار بالای مسابقه و البته رفتار طرف مقابل می‌داند، به درگیری با مربی حریف پرداخت. اتفاقی که حالا به شدت از آن پشیمان است چراکه تصور می‌کند تصویر بدی از فوتبال در ذهن هواداران ایجاد شده است.


الهامی در این نامه نوشته است:

با سلام به جامعه فوتبال ایران و هواداران محترم باشگاه‌های صبا و استقلال. متأسفانه روز گذشته در حاشیه بازی صبا و استقلال اتفاقاتی بروز کرد که مرور مجدد آن‌ها باعث ناراحتی شدید این‌جانب و بالطبع طرفداران فوتبال گردیده است. بنده، اگرچه در آن صحنه مقصر و شروع کننده نبوده‌ام اما وظیفه خود می دانم از روی دادن این اتفاق ابراز پشیمانی کنم و از جامعه فوتبال ایران عذر بخواهم.

من، ساکت الهامی با سابقه دوستی و همکاری با کادر فنی و بازیکنان و احساس قرابت با هواداران، باید خودم را کنترل می‌کردم اگرچه، اتفاقات دخل بازی، اخراج‌ها و البته شرایط کلی ذهن من را اشغال کرده و من به شدت احساس تنهایی و بی عدالتی می‌کردم و گریه من در آن بحبوحه خشم هم به همین دلیل بود. به هر حال، صبا تیمی با دست خالی است که با حداقل حمایت‌ها با فوتبال خوب و نتایج آبرومند تا اینجای لیگ پیش رفته و ما دوست نداریم مسئولیت و زحمات بازیکنان باغیرت و کادر ما از بین برود، اما دیروز واقعاً حسی از بی نتیجهبودن این مبارزه به من دست داد ومن را به مرزی از آشفتگی رساند که دیگر تاب برخی حرف‌ها را نیاوردم. البته من این تجربه را گوشه ذهنم خواهم گذاشت و هرگز فراموشش نخواهم کرد که "ما زیاران چشم یاری داشتیم. "

وظیفه خود می دانم که یکبار دیگر بابت این اتفاق از همکاران و هواداران عذر بخواهم و امیدوارم بار دیگری وجود نداشته باشد چرا که فوتبال ورزشی برای دوستی‌های پایدار و لحظه‌های زیباست.
به امید موفقیت فوتبال ایران.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها