تیم فوتبال استقلال تهران با برتری برابر تیم ۹ نفره صبای قم به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد. این دیدار البته جنجالی هم شد و چهار اخراجی داشت.
کد خبر: ۹۷۴۰۳۰
پیروزی استقلال برابر تیم ۹ نفره صبا

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، دیدار تیم های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر استقلال به پایان رسید. کاوه رضایی در دقیقه ۱۹ و علی قربانی ۷۵ برای استقلال گل زدند.

مهمترین اتفاق نیمه اول این دیدار اخراج رضا عنایتی کاپیتان تیم فوتبال صبای قم بود که در پست دفاع آخر بازی می کرد و در دقیقه ۴۰ با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد. در نیمه اول برتری با استقلال بود و این تیم زمان بیشتری را در اختیار داشت و بازی بهتری را هم به نمایش گذاشت.

شاگردان علیرضا منصوریان که در نیمه اول نمایش بهتری داشتند و با برتری یک بر صفر راهی رختکن شدند در نیمه دوم هم برتری خود را حفظ کردند اما اخراج دومین بازیکن صبا اوضاع را برای شاگردان مرفاوی بدتر کرد و این تیم گل دوم را هم دریافت کرد.

در دقایق پایانی اما بازی جنجالی شد و روی برخورد یعقوب کریمی با بازیکن صبا درگیری فیزیکی بین محمد خرمگاه مربی استقلال و ساکت الهامی مربی صبا رخ داد و برای دقایقی بازی به جنجال کشیده شد و جالب اینکه این بار این درگیری بیرون زمین و کنار نیمکت ها بود.

در این درگیری محمد خرمگاه و ساکت الهامی درگیری فیزیکی هم پیدا کردند و کار به جنجال کشیده شد و سایر نیمکت نشینان هم وارد ماجرا شدند و داور هر دو مربی را از روی نیمکت اخراج کرد.

استقلال با این برد ۱۸ امتیازی شد و به طور موقت به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها