آمار نشان می دهد کریستیانو رونالدو در سال 2016 نسبت به لیونل مسی بازیکن تاثیر گذارتری بوده است.
کد خبر: ۹۷۳۹۱۸
جدولی که نشان می دهد رونالدو از مسی بهتر است

به گزارش جام جم آنلاین ؛ رونالدو و مسی همیشه با هم رقیبند حتی اگر یکی از آنها مصدوم و به دور از آمادگی باشد.در حالی که به زمان انتخاب بازیکن برتر جهان نزدیک می شویم آمارها حاکی از این است که رونالدو در سالی که گذشت نسبت به مسی تاثیرگذارتر بوده است این در حالی است که او در این سال مصدومیت های متعددی را تجربه کرد.

رئال در سال 2016 تاکنون 47 بازی انجام داده و رونالدو در 39 بازی حضور داشته است. او 38 گل نیز به ثمر رسانده و بررسی ها نشان می دهد که گل های او برای رئال منتج به 0.57 امتیاز در هر بازی و در مجموع 22 امتیاز شده است.

از جمله گل های تاثیر گذار رونالدو در سال 2016 برای رئال می توان به هت تریک او در بازی برگشت دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر ولفسبورگ اشاره کرد که باعث صعود رئال به نیمه نهایی شد یا پنالتی او به اتلتیکو در بازی فینال که منجر به قهرمانی کهکشانی ها شد.

در سوی مقابل لیونل مسی در 51 بازی بارسلونا در سال 2016، 45 بار به میدان رفته و 47 گل نیز به ثمر رسانده است؛ با این حال گل های وی منتج به 0.38 امتیاز برای بارسا در هر مسابقه و در مجموع 18 امتیاز شده است.

بدین ترتیب رونالدو امسال 30 درصد بیشتر از مسی روی موفقیت های تیمش تاثیرگذار بوده است. او همچنین با 10 گل زده بالاتر از مسی 9 گله، فعلا آقای گل لالیگا محسوب می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها