مدیر آکادمی نفت اخرین وضعیت امیرحسین مرادی بازیکن تیم امید نفت را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۷۳۹۱۷
رفع خطر مرگ از بازیکنی که دچار گاز گرفتگی شد

به گزارش جام جم آنلاین ، ناصرفریادشیران در گفت و گو با سایت رسمی نفت تهران گفت: عصر امروز به همراه آقای کمپانی سرمربی تیم امید نفت برای پرس و جو از اوضاع و احوال و شرایط جسمانی امیر حسین مرادی به بیمارستان رفتیم.

خوشبختانه با دعای خیر مردم در این شب‌های عزیز و دیدار با پزشک متخصص امیر حسین سطح هوشیاری این بازیکن 8اعلام شد و سیستم تنفسی شرایط بهتری نسبت به روزهای قبل پیدا کرده و شکر خدا دیگر دیالیز نمی شود .
فریادشیران افزود:با توجه به قدرت جسمانی بالا و خواست خدای مهربان و تلاش پزشکان و دعای مردم هر روز شرایط امیر حسین مرادی بهتر می شود.
مدیر آکادمی نفت تصریح کرد: در حال حاضر گروهی از پزشکان متخصص در رشته های قلب و عرق،کبد،کلیه و....بصورت ویژه از امیر حسین مرادی مراقبتهای لازم را دارند. صبح امروز نیز از وی سیتی اسکن گرفته شد و فردا صبح پس از بررسی ها توسط گروه پزشکان به ریاست رئیس این بیمارستان دکتر کمالی و دکتر مصطفی زاده و..... تصمیمات جدید درمانی گرفته خواهد شد.
در ضمن همچون روزهای گذشته گروهی دیگر از بازیکنان امید نفت در بیمارستان حاضر می‌شده و پیگیر وضعیت همبازی خود که بدلیل گازگرفتگی بستری است شدند. از مردم التماس دعا داریم و امیدواریم خبرهای امیدوارکننده تری را بشنویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها