رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه با برگزاری دو دیدار معوقه از هفته نخست این رقابت ها پیگیری می شود.
کد خبر: ۹۷۳۵۴۴
پیگیری لیگ برتر بسکتبال با برگزاری 2 دیدار معوقه

به گزارش جام جم آنلاین ، فصل جاری مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی آغاز شد که در همان هفته اول به دلیل پیگیری همزمان رقابت های دانشجویان در چین و حضور چند بازیکن از تیم های باشگاهی شیمیدر و دانشگاه آزاد در ترکیب تیم اعزامی به این رقابت ها، دیدار این تیم ها لغو شد.

حالا بعد از گذشته پنج هفته از این رقابت ها، دیدارهای معوقه هفته نخست برگزار می شود. این دیدارها در تهران و گرگان برگزار می شود. بر این اساس در تهران دو تیم تهرانی نیروی زمینی و دانشگاه آزاد به مصاف هم می روند. دانشگاه آزاد در حال حاضر از مجموع چهار بازی با هفت امتیاز درست در میانه جدول ایستاده است اما نیروی زمینی با یک امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است.

در دیگر دیدار معوقه که به صورت همزمان در گرگان برگزار می شود، شهرداری گرگان به مصاف شیمیدر خواهد رفت. گرگانی ها یکی از دو تیم بدون برد جدول رده بندی هستند که با تنها چهار امتیاز در قعر جدول به سر می برند اما شیمیدر همین هفته گذشته موفق به کسب اولین و تنها برد خود شد و فعلا با پنج امتیاز در هشتم قرار دارد.

برنامه دو دیدار معوقه از هفته نخست لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

* نیروی زمینی تهران - دانشگاه آزاد تهران (ساعت ۱۶ - تالار بسکتبال آزادی)
* شهرداری گرگان - شیمیدر تهران (ساعت ۱۶ - سالن آزادی گرگان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها