«چابوئنسه» حالا تیمی است که نامش بیش از هر تیم دیگری در گوگل سرچ می شود. بازیکنان این تیم روز گذشته در یک سانحه هوایی جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۷۳۵۳۶
تراژدی ابدی در فوتبال آمریکای جنوبی / باشگاه اتلتیکوناسیونال: از بازی انصراف می دهیم، چابوئنسه قهرمان است

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از دیلی میل، اتلتیکوناسیونال ، تیم کلمبیایی که قرار بود برابر این تیم در فینال جام سودآمریکانا به میدان برود، دست به کار بزرگی زد.

باشگاه اتلتیکوناسیونال با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود ضمن ابراز تأسف بابت سقوط هواپیمای بازیکنان تیم چاپه‌کوئنسه، اعلام کرد که از بازی در فینال جام سودآمریکانا انصراف داده و چابوئنسه را به عنوان قهرمان این رقابت‌ها معرفی کرد.

در بیانیه باشگاه اتلتیکوناسیونال آمده است:« باشگاه اتلتیکوناسیونال به کنفدراسیون آمریکای جنوبی پیشنهاد کرده است که عنوان قهرمانی جام سودآمریکانا به صورت افتخاری به چابوئنسه تقدیم شود تا بلکه بخشی از غم و ضربه بزرگی که به این باشگاه وارد آمده جبران و تسلی خاطری برای خانواده‌های قربانیان حادثه مرگبار سقوط هواپیما باشد. ما به نوبه خودمان برای همیشه چابوئنسه را قهرمان جام سودآمریکانای سال 2016 خواهیم دانست. امروز (چهارشنبه) از ساعت 6:45 عصر (به وقت محلی)، همه با هم با لباس‌هاس یکدست سفید و با شمع‌هایی برای گرامیداشت یاد قربانیان این سانحه به ورزشگاه می‌رویم. زنده‌باد چابوئنسه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها