رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در رابطه با احضار طارمی به کمیته انضباطی این باشگاه ارائه داد و تاکید کرد که طارمی رفتاری دارد که در حد و اندازه های پرسپولیس نیست.
کد خبر: ۹۷۳۰۴۲
جعفر کاشانی : فرهنگ طارمی در حد پرسپولیس نیست

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی که در دیدار برابر پیکان نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و موقعیت های گلزنی را خراب کرد روز شنبه به کمیته انضباطی این باشگاه احضار شد و برانکو هم اعلام کرد که نمی‌تواند علت این مساله را بیان کند زیرا این موضوع درون خانوادگی است.

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با دلایل احضار طارمی به کمیته انضباطی باشگاه گفت: طارمی یک جوان فوتبالیست است که رفتارش طبق فرهنگ خودش است و این فرهنگ در شان و اندازه بازیکن پرسپولیس نیست.

وی افزود: در پرسپولیس قهرمانان بزرگی حضور داشتند و طارمی باید درک کند که جای چه کسانی دارد در پرسپولیس بازی می‌کند.

جعفر کاشانی (سمت راست ) در کنار حمید استیلی

رئیس هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: طارمی جوان است و وقتی می‌داند کار اشتباهی را انجام می‌دهد، اظهار ندامت می‌کند اما رفتار او در متاسفانه در حد فرهنگش است که این فرهنگ در حد و اندازه و شخصیت تیم بزرگی مانند پرسپولیس نیست. بازیکن پرسپولیس باید روی رفتارش آگاهی داشته باشد.

کاشانی تصریح کرد: پرسپولیس باید زیر ساخت داشته باشد و نباید اینطور باشد که هر کس از راه برسد پیراهن این تیم بزرگ را بپوشد. هیچ وقت بازیکن نادانی در پرسپولیس نبوده و همه بازیکنان از قهرمانان و الگوها هستند پس رفتار آنها نیز باید در شان یک باشگاه باشد.

وی اظهار کرد: با طارمی صحبت هایی انجام شد و اونیز اظهار ندامت کرد اما این بازیکنان در مجموع باید در جریان فرهنگ بزرگ پرسپولیس قرار بگیرند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا احضار طارمی به اتفاقات شب قبل از بازی نفت آبادان و قهر طارمی از طاهری مربوط می‌شود، تصریح کرد: طاهری برای تمام بازیکنان پرسپولیس مانند پدر می‌ماند و طارمی اصلا در حدی نیست که بخواهد در کاری با طاهری مخالفت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی رضا
-
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
۰
۰
احسنت
بوشهری
-
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
یعنی شما با فرهنگ هستید و ما بوشهری ها بی فرهنگ هااا.
این نشان از بافرهنگی بودن شماست كه میگید بوشهری ها بی فرهنگ اند؟؟؟؟؟
مشكل از ماست كه وقتی مهدی می خواست بره تركیه یا كشورهای دیگه نذاشتیم و گفتیم برگرد و برای پرسپولیس بازی كن.اینم جوابمون بود نه؟؟؟ اصلا یه لحظه فكرش رو كنید كه اون مهدی كه به گفته شما بی فرهنگه نباشه تو تیمتون!!!@@@ تیم از هم میپاشه میره.مثل اون بازی با تیم قشقایی. چی داشتین؟؟؟؟
ناخدا
-
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
سلام كوكا من هم بوشهریم و خطاب استاد كاشانی فقط شخص طارمی بوده. مگه شما تیپ و رفتار طارمی رو میكنید كه به خودت و بوشهریها جمع میبندی؟ خیلی هم بیجا میكنه بره قرطی بازی و شب گردی

نیازمندی ها