وحید شمسایی می خواهد آقای گل جهان بماند. حالا که رکوردش در معرض خطر قرار دارد درخواست جدیدی از سرمربی تیم ملی فوتسال ایران دارد.
کد خبر: ۹۷۲۸۶۳
درخواست عجیب وحید شمسایی: من را به تیم ملی برگردانید تا رکوردم شکسته نشود!

به گزارش جام جم آنلاین ، فالکائو در جام جهانی فوتسال از تیم ملی برزیل خداحافظی کرد. اما این اسطوره برزیلی فوتسال برای شکستن رکورد گل ملی فوتسال جهان به تیم ملی برزیل برگشت و در دیدار دوستانه با اروگوئه هم گلزنی کرد تا زنگ خطر برای آقای گل ایرانی فوتسال جهان یعنی وحید شمسایی 41 ساله به صدا دربیاید.

وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان دیروز در گفت و گوی تلویزیونی با واحد مرکزی خبر، درخواست جالب و عجیبی از فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتسال برای جلوگیری از شکسته شدن رکودش توسط فالکائو کرده است. او از ناظم الشریعه می خواهد به تیم ملی فوتسال ایران برگردد. این در حالی است که فالکائو پس از خداحافظی معروفش از تیم ملی بعد بازی با ایران دوباره به بازی ملی برگشته است تا رکورد آقای گلی فوتسال جهان را بزند.
مشخص نیست با درخواست شمسایی موافقت خواهد شد یا نه. به هر حال اینجا یک سوال به وجود می آید. اگر نیمار هر چه بیشتر رکورد علی دایی را تهدید کند، دایی هم باید درخواست بازگشت به تیم ملی را بدهد؟ آن هم با چهل و هفت سال سن؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
سعید
-
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
انسان ضعیف النفس یعنی تو, شرم اوره اقای شمسایی, ... برو پی كار خودت, حیف ركورد و عدد گل به اسم تو باشه,
نوذر
-
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
۰
۰
وحید باید برگرده.....لطفا...
سامان
-
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
۰
۰
از اولشم نباید به این زودی میرفت سنش برای فوتسال زیاد نیست چون مدام تعویض دارند تو فوتسال تجربه مهمه هنوزم خیلی راحت پنالتی و ضربات كاشته را گل میكنه و تو آسیا هم حرفهای زیادی برای گقتن داره. حالا لازم نیست كه تو هر بازی حتمآ وارد زمین بشه می تونه سالها در خدمت تیم ملی باشه.

نیازمندی ها