نیم فصل ۵-۴ بازیکن جدید می‌گیریم

قلعه‌نویی: باید آخرت مان را مد نظر قرار دهیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تعطیلات لیگ به تیم‌هایی که هجومی بازی می‌کنند مانند تراکتورسازی لطمه خواهد زد.
کد خبر: ۹۷۲۱۲۲
قلعه‌نویی: باید آخرت مان را مد نظر قرار دهیم


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست پیش از بازی تیمش برابر صبای قم گفت: بازی شرایط خاص خودش را دارد. تیم‌ها وقتی دور از مسابقه باشند، بیشتر ضرر می‌بینند. هر دو تیم بازی‌های جام حذفی را پشت سر گذاشته‌اند. همچنین تیم ما در اردوی کیش شرایط خوبی را پشت سر گذاشت.

وی درباره تعطیلات لیگ گفت: تعطیلات به ضرر تیم‌هایی است که هجومی بازی می‌کنند. تیم ما نیز چون هجومی است، قطعا از این تعطیلات لطمه خواهد دید. اما تیم‌هایی که دفاعی بازی می‌کنند و دنبال گرفتن تک امتیاز هستند، ضربه زیادی از این تعطیلات نخواهند خورد.

وی درباره صبای قم نیز گفت: صبا تیم بابرنامه‌ای است. ما بازی قبلی این تیم را آنالیز کرده‌ایم. ا ین تیم ۳-۴-۳ بازی می‌کند و بازیکنانش خوب در زمین پراکنده و سپس جمع می‌شوند. واقعیت فوتبال در داخل زمین اتفاق خواهد افتاد. امیدوارم شاگردانم همانند اول فصل هم خوب بازی کنند و هم خوب نتیجه بگیرند.

قلعه‌نویی ادامه داد: ما مصدوم زیاد داریم و همچنین خالد شفیعی و آقایی نیز مصدوم هستند. امیدوارم بازیکنان جوانی که جایگزین‌شان می‌کنیم، در زمین خوب عمل کنند و موفق ظاهر شوند.

قلعه‌نویی در ادامه با اشاره به اردوی تیمش در کیش اظهار کرد: در کیش ۶-۵ بازیکن اصلی‌ تیم‌مان را به خاطر همراهی تیم ملی و همچنین مصدومیت همراه‌مان نداشتیم. همچنین به دلیل نبود تیمی برای بازی تدارکاتی به چند بازی درون تیمی بسنده کردیم و بعد آن تنها یک بازی در جام حذفی انجام دادیم که آن دیدار هم بازی تراکتورگونه‌ای نبود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بازی در ورزشگاه یادگار امام به صلاح تراکتور و چمن ورزشگاه نیست، اظهار کرد: ما ورزشگاه اختصاصی را برای بازی فردا انتخاب کرده‌ایم. این شرکت پیمانکاری که وظیفه تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام را بر عهده داشت، پیش از این امتحانش را پس داده است. اما برخی مشکلات اداری مانع از وارد شدن چمن به کشور شد و به دلیل نبود برنامه‌ی دیگر مسئولان ناچارا چمن فعلی را در ورزشگاه کاشتند.

وی ادامه داد: بنده ۱۲ سال در شهرداری کار کردم و همچنین سیستم تعویض چمن ورزشگاه هامبورگ را هم از نزدیک دیده‌ام. اگر ما به فکر بیت‌المال و منافع ملی هستیم، باید یک ماه دیگر به این پیمانکار وقت دهیم تا با راه‌اندازی سیستم گرمایشی و همچنین کوددهی، وضعیت چمن ورزشگاه را بهتر از الان کند.

قلعه‌نویی در رابطه با اینکه آیا این احتمال وجود دارد چمن برای این فصل آماده نشود گفت: مسئولان استان به دنبال آماده کردن این ورزشگاه هستند و یقینا در نیم فصل دوم ما بازی‌هایمان را در ورزشگاه یادگار امام انجام خواهیم داد.

سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه چمن هم همچون توپ فوتبال ساعت مصرف دارد خاطرنشان کرد: زمانی که بنده در لورکوزن بودم اجازه نمی‌دادم در ورزشگاه این باشگاه در طول سال بیش از ۶۰ ساعت فوتبال انجام شود ولی در کشور ما چنین نیست و به خاطر همین است که چمن‌های ما زود به زود خراب می‌شود.

وی در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره اینکه آیا احمد نوراللهی و امید عالیشاه در فصل نقل و انتقالات به تراکتورسازی می‌پیوندند، اظهار کرد: ما از نقل و انتقالات برای پوشش نقاط ضعف تیم‌مان استفاده خواهیم کرد ولی صحبت کردن درخصوص نام بازیکنان کار حرفه‌ای نیست. ما فیلم بازی چندین بازیکن خارجی را دیده‌ایم و همچنین چند بازیکن داخلی را هم مد نظر داریم که بعد از عقد قرارداد با آن‌ها راجع به اسم این بازیکنان صحبت خواهیم کرد. با توجه به بررسی‌هایی که انجام دادیم، ۵-۴ بازیکن در نیم فصل رقابت‌ها جذب می‌کنیم.

وی در رابطه با شناخت مرفاوی از سیستم بازی تیم‌های قلعه‌نویی گفت: بنده هم از آقای مرفاوی شناخت دارم ولی این شناخت‌ها تجزیه و تحلیل بیرون زمین است. مهم قدرت تیم‌ها در داخل زمین و اجرای تاکتیک‌های مربی است.

قلعه‌نویی در رابطه با برنامه تیمش در نیم فصل رقابت‌ها اظهار کرد: بنده برنامه‌ای برای آماده‌سازی تیم در نیم فصل رقابت‌ها نوشته‌ام و طی هفته جاری به مدیرعامل تیم تقدیم می کنم. معتقدم باید یک اردوی خارجی برگزار کنیم تا بتوانیم تیم را در شرایط خوبی نگه داریم. همچنین هزینه اردوهای خارج از کشور نیز نسبت به اردوهای داخل خیلی کمتر است.

سرمربی تراکتور در رابطه با حواشی بازی استقلال و صبای قم در جام حذفی اظهار کرد: داوران ایرانی با شرافت هستند. بنده از کیوان امرایی و همچنین مسئولان باشگاه صبا شناخت کاملی دارم. به هیچ وجه حواشی به وجود آمده صحت ندارد. ما باید آخرت‌مان را هم مد نظر قرار دهیم.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه بنده در تراکتور یک تیم پایه هم درست کرده‌ام خاطرنشان کرد: هم‌ا کنون ۱۲-۱۰ بازیکن جوان در کنار تیم تمرین می‌کنند که در سال‌های آینده بیشتر از آن‌ها خواهیم شنید. یکی از این بازیکنان مهدی‌زاده است که سابقه بازی در دسته یک را هم دارد. این بازیکن دفاع بسیار خوبی به شمار می‌رود که بنده در ادامه مسابقه‌ها بیشتر از او استفاده خواهم کرد. همچنین علیرضا رمضانی نیز به آن شرایط آرمانی که مدنظرم بود، رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها