اتلتیکو مادرید 0 - رئال مادرید 3

رونالدو ویسنته کالدرون را به آتش کشید

دربی شهر مادرید با پیروزی سه بر صفر رئال مادرید به پایان رسید.
کد خبر: ۹۷۰۳۱۰
رونالدو ویسنته کالدرون را به آتش کشید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،در حساس ترین دیدار هفته دوازدهم لالیگای اسپانیا ، تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید میزبان رئال مادرید بود که در نهایت با سه گل از این تیم شکست خورد.

دقیقه 22 رونالدو گل اول کهکشانی ها را زد. رونالدو این گل را روی یک ضربه آزاد به ثمر رساند.توپ با برخورد به دیوار دفاعی اتلتیکو مسیر خود را کمی عوض کرد و درون دروازه اتلتیکو قرار گرفت.

دقیقه 69 رونالدو گل دوم را هم زد .با خطایی که ساویچ در محوطه جریمه روی رونالدو انجام داد، داور نقطه پنالتی را نشان داد. رونالدو پشت توپ قرار گرفت و توپ را خلاف جهت حرکت اوبلاک وارد دروازه اتلتیکو کرد.

دقیقه 76 رونالدو موفق شد هتریک کند. پاس ایسکو بیل را در موقعیت خوب قرار داد. بیل با فرار از سمت چپ توپ را در دهانه دروازه در اختیار رونالدو قرار داد و ستاره پرتغالی به آسانی با یک ضربه بغل پا تیر خلاص را به اتلتیکو زد.

ستاره پرتغالی رئال ضمن رقم زدن دومین هت‌تریک فصل و رسیدن به سوارس و مسی بارسایی در صدر جدول گلزنان با 18 گل زده بهترین گلزن تاریخ دربی مادرید نام گرفت.

رئال با این پیروزی 30 امتیازی شد و فاصله خود با بارسلونای رده دومی را به 4 امتیاز افزایش داد. اتلتیکوی 21 امتیازی هم در رده پنجم ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها