سرمربی پرسپولیس گفت:‌ سهمیه 3+1 خبر خوبی برای فوتبال ایران است و در غرب آسیا فقط ما و امارات داریم.
کد خبر: ۹۷۰۲۴۳
برانکو: سیدجلال به زور آمپول برای تیم ملی بازی کرد/ سهمیه 3+1 خبر خوبی است

به گزارش جام جم آنلاین ، برانکو در پایان تمرین امروز پرسپولیس گفت: نسبت به برنامه همیشه تمرینات خاص خود را داریم. برنامه عالی در دبی داشتیم. شرایط خیلی خوب بود. یک بار دیگر از میزبان‌مان بابت مهمانوازی تشکر می کنم. برنامه مان را طبق اهداف‌مان پیاده کردیم. زمین و تغذیه خوب بود. بازی های دوستانه هم مناسب بود و فرصتی شد تا هواداران هم برای تماشای تیم بیایند.

برانکو افزود: در این بین فقط یک مقدار سیدجلال مشکل داشت که حتی در بازی تیم ملی نیز به زور آمپول و قرص بازی کرد اما برای اولین بازی آماده می‌شود. در کل بچه‌ها خوب کار می‌کنند و جمع‌مان جمع شده است.

وی در مورد شرایط مصدومان پرسپولیس گفت: مصدوم نداریم. فقط بیرانوند است که او هم مچش شکستگی مختصری دارد که این اتفاق در بازی با استقلال خوزستان برایش رخ داد و به بازی با پیکان نمی‌رسد. مصدومیت عالیشاه چیز خاصی نیست و فردا آماده می‌شود.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه چه زمانی او به تمرینات بازخواهد گشت، گفت: فعلاً ارزیابی نداریم، ما فکر می‌کردیم او به بازی با پیکان می‌رسد که متاسفانه اینطور نشد. باید صبر کرد و این موضوع نیاز به زمان دارد البته او تمرین می‌کند اما ما اجازه دادیم چون مدتی خانواده‌اش را ندیده بود به آنها سر بزند اما در همین مدت بیشترین تمرینات را هم انجام داد.

برانکو در پاسخ به این سؤال که 6 بازیکن ملی‌پوش شما اختصاصی تمرین کردند، گفت: ما یک کار اضافه گذاشتیم چون برنامه ما با تیم ملی متفاوت است.

وی درباره بازی با پیکان در آخر هفته جاری و اینکه حریف را چطور می‌بینید، گفت: آنها خوب نیستند بلکه عالی هستند. پیکان در رده چهارم جدول است و مهاجمان خوبی دارد. جلالی هم تیم خوبی را تشکیل داده و به همین دلیل اتفاقی نیست که آنها در رده چهارم هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه پرسپولیس قرار نیست در پلی‌آف لیگ قهرمانان بازی کند، یادآور شد: خبر خوبی است. فقط ما و امارات سهمیه 1+3 داریم. این یک امتیاز خوب برای فوتبال ایران است. همه سال‌های اخیر که تراکتورسازی، ذوب‌آهن، سپاهان و نفت در لیگ قهرمانان تلاش کرده‌اند حالا جواب داده است.

برانکو در پاسخ به این سؤال که شنیده شده لغو مسابقه شما با دانشجویان به خاطر مخالفت پیکان بود که می‌خواستید در زمین آنها بازی کنید تا با آن آشنا شوید، تصریح کرد: نه واقعیت این نیست. می‌خواستیم بازیکنان ملی‌پوش همه جمع شوند. در ولنجک هم زمین داشتیم اما هفته آینده بازی می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها