دو روز پایانی هفته را با دیدارهای حساس جام حذفی پشت سر بگذارید.
کد خبر: ۹۶۹۲۴۵
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی / یک آخر هفته هیجان انگیز

به گزارش جام جم آنلاین ، هشت دیدار طی روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می شود. این دیدارها در مرحله یک هشتم نهایی برگزار می شود. مسابقه ها در این مرحله حساس تر و مهم تر است. برخی از تیم های مدعی کار راحت تری برای صعود به مرحله خواهند داشت این در حالی است که تعدادی دیگر از تیم ها باید مسابقه ای سخت را پشت سر بگذارند.

در این مرحله تیم های لیگ یک و لیگ دو هم به میدان می روند اما برخی از همین تیم ها ممکن است شگفتی های مرحله یک هشتم نهایی را رقم بزنند.

نفت تهران – شهرداری فومن

علی دایی خیلی خوش شانس است که در این مرحله از جام حذفی هم با یک تیم ضعیف روبرو می شود. او و تیمش هم تا الان کار سختی در جام حذفی نداشته اند. پیش بینی می شود نفتی ها برد راحتی مقابل شهرداری فومن داشته باشند البته ممکن است فومن یکی از شگفتی سازان بازی های آخر هفته لقب بگیرد. آلودگی هوا ممکن است این مسابقه را لغو کند.

آلومینیوم اراک – سپاهان اصفهان

سپاهان همیشه مدعی هم مقابل نماینده اراک قرار می گیرد. در این بازی هم پیش بینی می شود برد راحتی در انتظار تیم لیگ برتری باشد.
آلومینیوم در رده دهم لیگ یک است و با توجه به معادلات لیگ یک، نمی‌توان از این تیم به راحتی، انتظار داشت که در فصل آینده به لیگ برتر صعود کند.

ذوب آهن اصفهان – ماشین سازی تبریز

شکست های پیاپی ماشین سازی تبریز در لیگ برتر ادامه دارد اما رسول خطیبی هنوز از سمت خود برکنار نشده است. حالا این تیم با همه شکست هایش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل ذوب آهن اصفهان قرار می گیرد.
از سویی ذوب آهنی ها مدافع عنوان قهرمانی هستند اما این بار به سد یک تیم لیگ برتری و نسبتاً پرمهره خورده‌اند. پیام صادقیان مصدوم است و نمی‌تواند مقابل ذوب‌آهن بازی کند ولی ماشین‌سازان دوست ندارند در این مرحله از جام حذفی خداحافظی کنند. این بازی، می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد و تماشای آن به عنوان رقابت مهم آخر هفته، پیشنهاد می‌شود.

تراکتورسازی تبریز – آینده‌سازان برق شیراز

تراکتورسازی یکی از مدعیان قهرمانی در جام حذفی است که به پست یک تیم ناشناخته خورده اند. آنها هم مانند دیگر مدعیان لیگ برتری خیلی خوش شانس هستند. البته آینده سازان برق شیراز همان تیمی است که قشقایی را از دور جام حذفی خارج کرد.
حالا برق جدید شیراز، به مصاف تراکتورسازی می‌رود و نمی‌توان انتظار زیادی از این تیم به غیر از انجام بازی جذاب، داشت. فعلاً همه چیز بر وفق مراد تراکتوری‌هاست. برنده این بازی به مصاف برنده دیدار فولاد خوزستان و نفت‌وگاز گچساران می‌رود.

استقلال – صبای قم

این مسابقه هم تحت تاثیر آلودگی هوای تهران قرار دارد و اصلا ممکن است به دلیل این موضوع با تعویق روبرو شود.
به هر حال اگر این مسابقه برگزار شود، مسابقه ای جذاب خواهد بود. آبی‌پوشان که فصل را خوب آغاز نکرده بودند، راه خود را پیدا کرده و در هر دو تورنمنت لیگ و جام حذفی، پیشرفت داشتند. البته بازی استقلال مقابل مس کرمان در مرحله یک شانزدهم نهایی، چنگی به دل نزد اما استقلال کار را با پیروزی به اتمام رساند و حالا در یک هشتم نهایی، منتظر صبای قم است.

صمد مرفاوی به غیر از کسب چند نتیجه تساوی، کار خاصی برای صبا انجام نداده و می‌توان تیمش را «استاد تساوی‌ها» نامید. او باید مقابل تیم پیشین و شاگرد پیشین خود بازی کند. شرایط استقلال، با مصدومیت میثم مجیدی، وریا غفوری و کاوه رضایی کمی وخیم شد. شاید خسرو حیدری هم به این بازی نرسدو وضعیت کاوه رضایی هم مبهم است. فراموش نکنید امید ابراهیمی نیز برای تیم ملی مقابل سوریه در زمین گِل‌آلود ورزشگاه تانکو عبدالرحمن کشور مالزی بازی کرده و شاید وقتی به تهران می‌رسد، خسته باشد. با این حال منصوریان برای این بازی باید یک هافبک راست جدید رو کند و به احتمال زیاد،‌ انتخاب او بهنام برزای است. اگر بنا به برگزاری بازی بود، این دیدار را از دست ندهید چون در جریان این دیدار، ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد. برنده این دیدار، باید به مصاف برنده بازی نفت تهران – شهرداری فومن برود.

پنجشنبه 27 آبان 95
ساعت 14:15: نفت تهران – شهرداری فومن - ورزشگاه تختی تهران
داور: علی اصغر مومنی کمک‌ها: علی‌اکبر عظیم پور – حسین عابدی – مهرداد خسروی

ساعت 14:30: فولاد خوزستان – نفت‌وگاز گچساران - ورزشگاه غدیر اهواز
داور: جواد رحیم‌زاده کمک‌ها: محمد هاشمی‌نسب – مرتضی هوشیار – ایمان کهیش – ناظر: رسول فروغی

جمعه 28 آبان 95
ساعت 13:30: آلومینیوم اراک –سپاهان اصفهان – ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
داور: محمدرضا اکبریان کمک‌ها: محمدرضا مدیرروستا – محسن سلطانی – یاسر همرنگ

ساعت 16:30: ذوب آهن اصفهان – ماشین‌سازی تبریز – ورزشگاه فولادشهر اصفهان
داور: حسین زرگر کمک‌ها: هادی طوسی – محمدجواد مداح – محمد ملکی

ساعت 14:30: نفت‌ مسجد‌سلیمان - سایپا تهران - ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان
داور: پیروز سیف الله‌پور کمک‌ها: جلیل شعرانی – علی احمدی – مصطفی بینش

ساعت 13:30: تراکتورسازی تبریز – آینده‌سازان برق شیراز – ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز
داور: کمیل غلامی کمک‌ها: حمید غمزه – مرتضی کاظمیان – محمدرضا منصوری

ساعت 16:20: استقلال – صبای قم – ورزشگاه آزادی تهران
داور: احمد صالحی کمک‌ها: حسن یوسفی – محمدعطایی – مهدی مرجان‌زاده

ساعت 14:30: شهرداری ماهشهر – گسترش فولاد تبریز– ورزشگاه متعاقباً اعلام می‌شود.
داور: امید سعیدفر کمک‌ها: مهدی الوندی – محمد راهی – جواد محمدی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها