روز گذشته خبری مبنی بر حمل بازیکن مصدوم فوتبال بانوان با گاری جنجال به پا کرد. اکنون سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در رابطه با آن خبر در گفت و گو با سایت فدراسیون حرف می زند.
کد خبر: ۹۶۶۲۰۱
ماجرای شیطنت بازیکنان 14 ساله فوتبال بانوان که رسانه ای شد!

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون،شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 17 سال بانوان درباره برگزاری اردوهای انتخابی و تدارکاتی گفت: چندین مرحله از اردوهای انتخابی را برگزار و بازیکنان مختلفی را زیر نظر داشتیم. این اردو به ارزیابی عملکرد فنی، تکنیک و تاکتیکی بازیکنان پرداخته و روی تمرینات مختلفی تمرکز داشتیم.
وی افزود: اردوی تدارکاتی این تیم در راستای حضور در مسابقات المپیک زیر 17 سال که برای اولین بار در رده سنی جوانان در سال 2018 به میزبانی آرژانتین برگزار خواهد شد، تشکیل می شود تا با قدرت و شایستگی در این بازیها حضور داشته باشیم. فوتسال ایران از پناسیل بالایی برخوردار است و باید به بازیکنان بها داده و اردوهای مستمری را برگزار کنیم تا حضوری موفق داشته باشیم.در واقع برنامه بلند مدت برای حضوردر المپیک آرژانتین داریم که امیدوارم با حمایت مسئولین فدراسیون و کمیته بانوان، به اهداف خود برسیم.
سرمربی تیم ملی زیر 17 سال بانوان با انتقاد از اینکه متاسفانه برخی رسانه ها دنبال حاشیه بوده و با انتشار برخی اخبار و یا عکس تلاش مستمر یک تیم را زیر سوال می برند،گفت: زمانی که عکس بازیکن مصدوم در رسانه ها منتشر شد، تعجب کردم. این بازیکن به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی و مرکز ایفمارک دوره درمانی خود را سپری می کند. اینکه شیطنت دو همبازی در تیم، رسانه ای می شود، جای تعجب دارد. این بازیکنان در رده سنی زیر 14 تا 16 سال هستند و شیطنتشان امری طبیعی است. اما اینکه رسانه ها به این موضوع به صورت حاشیه می پردازد برای من جای سوال و تعجب دارد. متاسفانه شیطنت درون تیمی بازیکنان با بی مهری رسانه ها مواجه شد. رسانه ای کردن شوخی دو بازیکن با یکدیگر که شاید در هر تیم دیگری هم وجود دارد، مطمئنا به ضرر بانوان خواهد بود.
وی در پایان گفت: آکادمی ملی فوتبال با امکانات مناسبی که در اختیار تیم ها قرار می‌دهد، شرایط را به گونه ای فراهم کرده که تیم ها در راحت ترین شرایط دسترسی کامل به احتیاجات خود داشته باشند. زمانی که برخی از برنامه های تلویزیونی و یا روزنامه ها فقط به دنبال حاشیه بوده و نقاط ضعف را نشان می دهند، ما هیچ انتظاری نباید داشته باشیم. معتقدم حاشیه سازی برای دختران جوان که در خانه خود از یک شوخی کودکانه آنها این تصاویر و اخبار منتشر می‌شود، کاری درستی نبوده و هیچ کمکی به تیم ما و اهدافش نخواهد کرد.تیم ما و اهدافش نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
الف
-
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
این چه شیطنتی است عكس واضح نشان داده كه بجای برانكارت بازیكن با گاری حمل می گردد واین كار باعث حقارت بازیكن می باشد توی سرمربی اگه نمی توانی چرا حرفهای بی مورد می زنی بروكنار تا یكی دیگه بیا میدان .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها