بهمن عسگری دارنده مدال طلای کاراته در برنامه ورزش ایران که هر روز از ساعت 19:05 تقدیم علاقه مندان ورزش می شود از خود گفت.
کد خبر: ۹۶۶۱۷۰
عسگری: به مدال طلای المپیک فکر می کنم

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، بهمن عسگری در رقابت های کاراته جهانی که اخیرا در کشور اتریش برگزار شد، در بخش کمیته تیمی بسیارخوب درخشید.

وقتی مجری برنامه از او درباره امکانات استانش می پرسد، او که اهل قزوین است از پیگیری های به موقع و امکانات هیات کاراته استان قزوین صحبت می کند.

عسگری که در سال 2012 در بخش کمیته تیمی رقابت های قهرمانی جهان در فرانسه مدال برنز را بدست آورده بود ولی امسال نقش تعیین کننده ای در پیروزی تیم کاراته داشت به خصوص در مصاف رقیب ژاپنی خود توانست کمک شایانی به این پیروزی داشته باشد.

وی در این باره می گوید: بله این قهرمانی به لطف خدا و دعای مردم عزیزمان بودک ه شامل حال ما شد همه این ها به ما انرژی داد. این قدر به ما تعاریف خوب و انرژی های مثبت دادند که خدا را شکر توانستیم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

وقتی مجری برنامه از عسگری پرسید که کاراته را از چه زمانی شروع کرده است؟او گفت: من از سال 1380 از سن 10 سالگی کاراته را شروع کردم و در حال حاضر تقریبا 15 سال است که کار می کنم.من از سال 1387 به تیم ملی پیوستم و از جوانانی بودم که مدال طلا کسب کردم.از کسانی که زیر بیست و یک سال مدال طلا را کسب کردم و بعداز آن در رده بزرگسالان قهرمان جهان شدم.

مجری برنامه به دو تفاوت موجود در دو قشر کاراته کشومان اشاره می کند و می گوید: از بین مدیران و مربیان انتقادها و اعتراض ها و اختلاف نظرها زیاد است ولی بچه های تیم ملی کاراته بیشتر خودشان را معطوف می کنند به تمرین ها ، مسابقات و تلاش برای کسب مدال یعنی کمترین صحبت حاشیه ای از تیم ملی می شنویم ولی در سوی مقابل مدیران و مسئولان شاید خیلی دوست دارند که خودشان راس کار باشند و طرف مقابل را شاید خیلی قبول ندارند و این اختلاف نظرهارا شما چگونه ارزیابی می کنید؟ که عسگری می گوید:مسلما این نتیجه ای که ما کسب می کنیم به خاطر برنامه ریزی خوب رئیس فدراسیون و کادر فنی است. آنها با برنامه ریزی خوب طوری رفتار کرده اند که تیم به حاشیه نرود و بازیکن فقط متمرکز به کارش باشد.

آقای طباطبایی سرپرست فدراسیون و کادر فنی وسرمربی امان آن قدر برنامه ریزی اشان خوب بود که تیم در حاشیه نبود و تمام تمرکز ما در کارمان خلاصه شده بود.مسلما این نتیجه کسب شد وقتی این طوری باشد و این برنامه ریزی خیلی خوب پشت سر هم باشد مطمئنا ما هم با خیال راحت تمرین می کنیم واینکه باید این تیم و کادر فنی حمایت شود که این نتیجه ها بازهم کسب شود. مطمئنا اگر ما راحت کار کنیم و دغدغه ای نداشته باشیم بهتر می توانیم بازدهی داشته باشیم.در حال حاضر 90 درصد بچه ها ازدواج کرده اند وبعضی ها هم نامزد هستند.

وی افزود: تیمی که المپیکی شده نه تنها خانواده بلکه مسئولین مخصوصا وزارت ورزش نیز باید آنها را حمایت کنند.3 سال دیگر که المپیک است، این تیم می تواند مدال آفرینی ها ی خوبی داشته باشد.

مجری برنامه می گوید: قبل از رقابت های جهانی ایران تیم کاراته نشد به رقابت های کاراته راه پیدا کند آیا به مسابقات پاریس اعزام می شویم؟

عسگری گفت: چنانچه اسپانسرها کمک کنند و بیشتر با جذابیت های رشته کاراته آشنا شوند ما باید این کاراته وان ها را برویم و همین طوری شناخته شده بین داورها و مسئولین رشته کاراته باشیم در جهان تا بتوانیم موفقیت های بی شماری را از آن خود کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها