والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا

ایران در رقابتی نزدیک مغلوب چین شد

تیم های ملی والیبال مردان و زنان ایران در رده های سنی مختلف در سال 2017 در 16 رویداد مهم آسیایی و جهانی شرکت خواهند کرد که سالی پرکار برای این رشته ورزشی محسوب می شود.
کد خبر: ۹۶۵۷۷۱
سالی پرکار در انتظار والیبال ایران

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون والیبال، یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا نخستین رویداد سال 2017 والیبال ملی ایران است که از 14 تا 22 اسفند ماه امسال به میزبانی شهر چونگ کینگ چین برگزار می شود.

تیم ملی والیبال بزرگسالان مردان ایران نیز در سال 2017 سالی پرکار پیش رو دارد که حضور در لیگ جهانی، جام قهرمانان قاره ها، بازی های کشورهای اسلامی، قهرمانی مردان آسیا و رقابت های انتخابی جهان از جمله برنامه های پیش روی این تیم است.

حضور والیبال ایران در برخی رویدادهای سال 2017 از جمله قهرمانی نوجوانان پسر جهان و امیدهای مردان جهان منوط به کسب مجوز حضور در رقابت های قهرمانی آسیا است.

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در سال 2017 در سه رویداد مهم آسیایی و جهانی میزبان است که هفته دوم لیگ جهانی در تهران، مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای آسیا در اردبیل و مسابقات انتخابی جهان در گروه اول که هنوز زمان آن قطعی نشده است، از جمله این میزبانی ها است.

فهرست رویدادهای پیش روی والیبال ایران در سال 2017 به قرار زیر است:

1- یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 18 سال آسیا 14 تا 22 اسفندماه سال 95 در شهر «چونگ کینگ» کشور چین.

2- یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 آسیا 8 تا 16 فرودین ماه سال 96 به میزبانی شهر «نایپیداو» کشور میانمار.

3- دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 12 تا 20 اردیبهشت ماه سال 96 به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل.

4- مسابقات والیبال بازی های کشورهای اسلامی 22 تا 31 اردیبهشت ماه به میزبانی «باکو» در کشور جمهوری آذربایجان.

5- دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان زیر 23 سال آسیا از 23 تا 31 اردیبهشت ماه در شهر «ناخون راتچاسیما» در کشور تایلند.

6- مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا دوم تا دهم خردادماه در شهر «اوسکمن گورسک» کشور قزاقستان.

7- دور مقدماتی لیگ جهانی سال 2017 از 12 خرداد ماه تا 11 تیرماه با حضور 12 تیم در سطح یک این رقابت ها.

هفته نخست تیم ملی والیبال ایران در گروه تیم ملی والیبال ایران در گروه A به میزبانی ایتالیا (12 تا 14 خردادماه) با حضور چهار تیم برزیل، ایتالیا، لهستان و ایران.

هفته دوم تیم ملی والیبال ایران در گروه D به میزبانی جمهوری اسلامی ایران (19 تا 21 خردادماه) با حضور چهارم تیم صربستان، آرژانتین، بلژیک و ایران.

هفته سوم تیم ملی والیبال ایران در گروه H به میزبانی لهستان (26 تا 28) با حضور چهار تیم آمریکا، روسیه، لهستان و ایران.

8- مسابقات والیبال قهرمانی مردان 21 سال جهان 2 تا 11 تیرماه به میزبانی شهر «موراویایی جنوبی» و «برنو» در کشور جمهوری چک.

9- مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا 10 تا 18 تیرماه به میزبانی شهر «کوالالامپور» کشور مالزی.

10- نوزدهیمن دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017، از دوم تا دهم مردادماه در شهر «سورابایا» کشور اندونزی.

11- نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا 18 تا 26 مردادماه به میزبانی شهر «مانیل» کشور فیلیپین.

12- مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای زیر 23 سال جهان 27 مرداد تا 5 شهریورماه به میزبانی مصر.

13- پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان 27 مرداد تا 5 شهریورماه سال 96 به میزبانی شهر «منامه» کشور بحرین.

14- مسابقات والیبال بازی های دانشجویان جهان 28 مردادماه تا 8 شهریورماه به میزبانی چین تایپه.

15- مسابقات والیبال قهرمانان مردان قاره ها 21 تا 26 شهریور به میزبانی ژاپن.

16- مسابقات انتخابی جهان در قاره آسیا به میزبانی استرالیا و ایران که هنوز زمان قطعی آن مشخص نشده است اما این رقابت ها تا قبل از 23 مهرماه باید برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها