مدیرعامل پیشین باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به نحوه انتخاب منصور پورحیدری به عنوان سرمربی این تیم جدایی وی، گفت: پورحیدری تمام پولی را که از ما گرفته بود، به باشگاه برگرداند.
کد خبر: ۹۶۵۷۳۵
وقتی پورحیدری پولی را که گرفته بود برگرداند

به گزارش جام جم آنلاین، جمشید بشاگردی در گفتگو با مهر اظهار داشت: گرچه دوران نسبتا کوتاهی را با منصور پورحیدری کار کردم، اما عمق رفاقتم با آن مرحوم بسیار زیاد بود و تا آخرین روز زندگی ایشان نیز این رابطه گرم و صمیمانه با وی ادامه داشت.

مدیرعامل سابق باشگاه صنعت نفت با اشاره به دوران حضور پورحیدری در این تیم، گفت: بعد از صعود از لیگ دسته دو به لیگ یک (آن زمان هنوز لیگ برتر نداشتیم و بالاترین سطح فوتبال ایران لیگ یک بود) باشگاه صنعت نفت قصد انتخاب سرمربی داشت. بنده بعنوان مدیرعامل باشگاه نام 6 گزینه را با خود به هیات مدیره بردم اما نام گزینه هفتم که منصور پورحیدری بود را اعلام نکرده بودم. بعد از بررسی 6 نفر اول، نام مرحوم پورحیدری را به هیات مدیره دادم و هیات مدیره هم بی‌درنگ با حضور ایشان موافقت کرد. اینگونه بود که مرحوم پورحیدری به همراه مظلومی و رشیدی به تیم صنعت نفت آمدند و کارشان را شروع کردند.

وی گفت: بعد از گذشت چند ماه، متاسفانه تیم استقلال با مشکل مواجه شد و علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال با مرحوم پورحیدری صحبت کردند. پورحیدری هم همیشه استقلال در اولویت زندگی اش بود و حتی سابق بر آن قید تیم ملی را هم به خاطر استقلال زده بود. هرگاه استقلال به بحران می‌رفت و استقلالی ها پورحیدری را می‌خواستند، او از هر موقعیتی می‌گذشت. منصور خان آن زمان هم به خاطر استقلال از تیم نفت رفت. البته رفتن ایشان هم حکایت خاص خودش را داشت.

بشاگردی ادامه داد: منصورخان یک نامه می‌نویسد و آن را به منصور رشیدی می‌دهد و خودش به تهران می‌آید و به رشیدی می‌گوید سه روز بعد از رفتن من به تهران این نامه را به مدیریت باشگاه بدهد. رشیدی هم همین کار را می‌کند. ما آن زمان قرارداد خیلی خوبی با پورحیدری داشتیم و این حق برای باشگاه صنعت نفت محفوظ بود که برای پرداخت آن مشکل تراشی کنیم چون منصورخان خودش از تیم رفته بود. اما باشگاه اخلاق مدار نفت به خاطر زحماتی که پورحیدری در حدود نیم فصل برای این تیم کشیده بود، 50 درصد از مبلغ قراردادش را پرداخت کرد. با این حال بزرگواری پورحیدری جایی بود که این مبلغ را به باشگاه نفت برگرداند.

مدیرعامل پیشین باشگاه نفت آبادان در پایان گفت: شخصیت پورحیدری واقعا بی‌نظیر بود. او یک جنتلمن واقعی در فوتبال بود که نظیرش تکرار نمی‌شود. پورحیدری فقط متعلق به استقلال نبود بلکه او به همه فوتبال ایران تعلق داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نكته بین
-
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
چه خوب است كارهای خوب اسطوره ها درزمان حیات آنها بازگو شود تا دیگران درس بگیرند
عثتورح
-
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
قابل توجه اسطوره های پوشالی امروزه !!!

نیازمندی ها