مدیر اجرایی ستاد برگزاری بزرگداشت چهره های ماندگار گفت:‌ مراسم تشییع پیکر زنده یاد «منصور پور حیدری» در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۶۴۹۵۷
شیرودی برای مراسم تشییع پیکر پورحیدری نهایی شد

به گزارش جام جم آنلاین، «نسیم خضری» عصر امروز درگفت و گو با ایرنا، افزود: پیش از این قرار بود برنامه تشییع پیکر منصور پورحیدری در ورزشگاه شیرودی برگزار شود که با تصمیم هیات مدیره، ورزشگاه آزادی برای این مراسم انتخاب شد.

وی افزود: این درحالی بود که خانواده مرحوم پورحیدری مخالفت خود با برگزاری این مراسم در ورزشگاه آزادی را اعلام کرده و خواستار برگزاری این مراسم در ورزشگاه شهید شیرودی بودند.

مدیر اجرایی ستاد برگزاری بزرگداشت چهره های ماندگار ادامه داد: ‌آنان حتی اعلام کردند اگر بخواهند این مراسم در ورزشگاه آزادی برگزار شود، پیکر منصور پور حیدری پیشکسوت و عضو هیات مدیره باشگاه ا ستقلال را از درب منزل تشییع خواهند کرد.

به گفته وی برهمین اساس و باتوجه به اینکه مکان تشییع درهاله ای از ابهام قرار گرفته بود، نماینده وزیر ورزش و جوانان با علی پورحیدری و خانواده وی تماس گرفت و پس از استماع درخواست آنان موافقت وزیر با برگزاری این مراسم در ورزشگاه شیرودی را به آنان اعلام کرد.

وی اضافه کرد: ‌بر همین اساس پیکر مرحوم پورحیدری ساعت 9 و 30 دقیقه فردا صبح از ورزشگاه شیرودی به قطعه نام آوران بهشت زهرا تشییع و در جوار پیکر مرحوم ناصر حجازی کاپیتان و سرمربی اسبق استقلال به خاک سپرده خواهد شد.

منصور پور حیدری درسن 71 سالگی و پس از یک دوره بیماری سخت ریوی روز گذشته در بیمارستان ایرانمهر تهران، دار فانی را وداع گفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها