سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از این بازی و برد خیلی راضی هستم و از صمیم قلب به همه بازیکنانم تبریک می‌گویم.
کد خبر: ۹۶۱۶۶۲
برانکو: این پیروزی را به هواداران تقدیم می کنم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ پس از برتری سرخپوشان برابر تیم صنعت نفت آبادان در کنفرانس خبری در جمع اصحاب رسانه گفت: بازیکنان 90 دقیقه جنگیدند و با تمام توان به دنبال نتیجه بودند و فلسفه فوتبال را واقعا با وحدت بازی و همکاری‌شان به هواداران پرشور هدیه دادند.

وی افزود: بی عدالتی بود اگر امروز برنده نمی‌شدیم چون واقعا 90 دقیقه بازی را دیکته کردیم به حریف، آن هم مقابل نفتی که استقلال را برده بود و با استقلال خوزستان و تراکتورسازی مساوی کرده بود. یکبار دیگر به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آنها به خوبی اتحادشان را نشان دادند. طبیعی است این تعطیلات پیش رو برای‌مان لذت بخش خواهد بود.

برانکو در مورد تعویض رامین رضائیان در دقایق پایانی و استراتژی او برای استفاده از رضائیان گفت: طبیعی است که ما با آمدن رامین رضائیان سطح بازی‌مان یک بعد بیشتر شد آن هم در پست جدیدش. می‌دانیم استعداد ایشان و توانایی‌هایش در ارسال‌ها و ضربات آزاد خیلی بالاست. هیچ وقت بازی مشخص نمی‌کند چه چیزی به دنبال دارد. قرار بود ولادیمیر را وارد میدان کنم اما لحظه‌ای پیش آمد که نورالهی را به زمین فرستادم تا به کمال کمک کند. آنچه مسلم است اینکه از دقیقه اول پرخطر بودیم و فرصت‌های گلزنی زیادی خلق کردیم و 10 فرصت گلزنی خلق کردیم که نزدن آنها سخت‌تر از گل نکردنش بود.

ایوانکوویچ در مورد فرصت سوزی مهاجمان تیمش تصریح کرد: ببینید آن کاری که موفق به انجامش شدیم این است که از طریق بازی‌سازی به گل رسیدیم. در تمام تیم‌های دنیا زدن ضربات آخر مشکل ساز است. طارمی در ابتدای فصل به ما ملحق شد و از ترکیه برگشت و از 4 ماهی که ما داریم بازی می‌کنیم 3 ماه را او با تیم ملی بوده است. وقتی از اردوی تیم ملی برگردد با او بیشتر کار می‌کنیم. البته با علیپور و ولادیمیر هم بیشتر کار می‌کنیم اما یک شبه مشکل را نمی‌توان حل کرد.

برانکو در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه تیم ملی با برنامه باشگاه متفاوت است. طبیعی است وقتی طارمی با تیم ملی بیشتر تمرین می‌کند زمان بیشتری نیاز دارد تا با تیم ما هماهنگ شود. طبیعی است زمان نیاز است تا با امیری و سایرین همراه شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد طارمی گفت: مهم‌ترین مساله این است که طارمی فرصت گل پدید می‌آورد. مثل همه بازیکنان دیگری که تمرینات اولیه را پشت سر نگذاشته و در طول فصل به آمادگی ایده آل می رسد و طببیعی است او در آن سطح قابل انتظار تمرکز نداشته باشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه واقعیت این است برای تیم پرهوادار پرسپولیس انتظار می‌رود که یک بازیکن در جریان بازی اشتباهاتی مرتکب شود، گفت: این خطر همیشه وجود دارد. بعد از این همه فرصتی که داشتیم حریف به گل برسد. این قانون فوتبال است و یک حریف بدون شانسی به گل می رسد مثل رضا نوروزی که در دقیقه آخر می‌توانست گل بزند اما امروز یک بازی عالی را به نمایش گذاشتیم. بازی که بیش از 10 فرصت عالی گلزنی را خلق کردیم. در دقیقه 93 هم ضربه آزاد بدی به حریف رسید و تیمی که در رده چهارم جدول است و سپاهان و استقلال را برده و با استقلال خوزستان هم مساوی کرده طبیعی است که دوست داشتم با اختلاف گل بیشتری ببریم و مستحقش بودیم. در طول بازی نیز از نظر بدنی افت نکردیم و سطح بالای بازی و فشار و پرسینگ را به نمایش گذاشتیم و به آنها تبریک می‌گویم. از هواداران بسیار بسیار پرشور و محترم تیم هم تشکر می‌کنم و رضایتی بزرگتر از این نیست که برد را به هواداران تقدیم کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها