کارلوس کی‌روش در بیانیه جدیدش از این گفت که قصد دارد فدراسیون را از نو بسازد!
کد خبر: ۹۶۱۳۱۲
کی روش قصد انقلاب در فدراسیون را دارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ کارلوس کی روش تصمیم دارد با کمک افکار عمومی انقلابی در فدراسیون ایجاد کند. این حرف در بیانیه جدید او به شکلی آمده است:

دوستان عزیز
غیرممکن را ممکن کنید
دیروز، من سعی کردم توجه همه را به این موضوع حیاتی جلب کنم؛ موضوعی که معتقدم باید ملکه ذهن ما شود و در تصمیم گیری هایمان تاثیرگذار باشد.
ما نباید زمانی که رهبران «از هر چیزی بهترین را دارند» رهبری آن ها را قضاوت کنیم و به آن ارزش بدهیم. بلکه باید این کار را زمانی بکنیم که آن ها «می توانند از هر چیزی بهترین را بسازند».
هیچ چیز کامل نیست و مخصوصا در فوتبال من معتقدم که پول می تواند کمک کند، اما نمی تواند موفقیت، غرور یا شهرت را بخرد.

برای ایران دومین راهیابی پشت سر هم به رقابت های جام جهانی، در روسیه، اتفاقی نیست که به طور عادی افتاده باشد یا هدیه ای باشد که خدا آن را فرستاده است.

تلاش، فداکاری، خلاقیت، نوآوری و تعهد کامل برای رسیدن به آن لازم است. برای رسیدن به این هدف ما نیاز به افراد خارق العاده داریم، کسانی که می توانند کارهای شگفت آور انجام دهند، کارهایی که مردم عادی نمی توانند آن را انجام دهند.

مردم خارق العاده بیشتر سعی می کنند تا دستاوردهای بیشتری داشته باشند. تنها افراد خارق العاده می توانند تفاوت بین برد و باخت را رقم بزنند، بین معمولی بودن یا قهرمان بودن را.
برای راهیابی به جام جهانی لازم است که همه ما بیشتر تلاش کنیم. برای انجام کارهای خارق العاده داخل زمین و البته بیرون زمین باید بیشتر تلاش کنیم.

با این حال ما نیاز به قدرت «دوباره نو ساختن» در فدراسیون مان را داریم. نیاز داریم که از این فرهنگ بهانه ها و توضیحات خلاص شویم. نیاز داریم از این ذهنیت باطل که همه چیز یک مشکل است و راه حلی نیست راحت شویم.
نیاز داریم که منصف باشیم و به همه مردم فرصت دهیم تا تغییر کنند، اما یکبار برای همه، اگر نمی خواهند تغییر کنند، باید این قدرت را داشته باشیم که تجدید کنیم یا تغییر دهیم.
عادت بدی در ذهنیت ها وجود دارد که همیشه در مقابله با مشکلات و خطرات یک نتیجه می دهد، بدون این که اهمیت داشته باشد واقعیت چیست یا چه اتفاقی قرار است بیفتد:
1- همیشه تقصیر یا مسئولیت هیچ کس نیست
2- و طوری به وجدانمان سمت و سو می دهیم که دیگران را سرزنش کنیم.
ما نیاز به افرادی داریم که بتواند با مشکلات جدال کند، سریع هماهنگ شود و راه حل هایی داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
الكی میگه
احمد
-
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
كی روش جان پارتی بازی در دادن پست گیربان ورزش ما را گرفته ، در هیچ كدام از فدراسیون های ورزشی ما افراد خبره اون ورزش نبودن و نیستند ، طرف پایش هنوز به توپ نخورده همه كاره فوتباله، طرف هنوز دستكش بوكس ندیده همه كاره اون ورزشه ، و................نتیجه میشه المپیك ریو ...........
mohsen
-
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
۰
۰
بابا یه نفر باغیرت و تعصب ملی و ایرانی تو این مملكت نیست جواب این آقا رو بده اگر وضع به همین منوال پیش بره تا دو سال دیگه ادعای ریاست جمهوری هم میكنه، آقایان بالا نشین!!!
ایرانی
-
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
دوست عزیز ! بالا نشینانی كه می گویید تاحالا چه گلی به سر این فوتبال زدند ؟ دفعات قبل آنها با بهترین امكانات وبهترین شرایط با لج بازیها این تیم را بازانده اند وسرافكنده كردند . یادتان رفته در گذشته دوبار در آستانه جام جهانی بودیم واین آقایان با لجاجت مانع شدند . الان هم كه یك مربی با مهارت بالا ودلسوزی دارد تیم ایران را برای دومین بار پیاپی به جام جهانی می برد به جای تشكر وحمایت وهمدلی چوب لای چرخش می گذارند . كجای حرفهای كی روش غیر منطقی ودروغ است . انصاف هم خوب چیزی است . این آقایانی كه شما گفتید فقط به فكرمنافع خودند نه دلسوزی برای تیم ملی . چون تیم ملی دارد كارش را به خوبی انجام می دهد پس این حرفها برای چیست ؟!!

نیازمندی ها