این روزها اهالی ورزش ابوالفضل آرمیده دارنده مدال برنز رقابت های نوجوانان آسیا را تنها نگذاشته اند. او به دلیل یک بیماری سخت در بیمارستان بستری شده است.
کد خبر: ۹۶۰۴۶۴
عیادت سوریان، عابدزاده، یزدانی و دبیر از کشتی گیر 15 ساله (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایسنا ، اهالی ورزش و کشتی با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) از ابوالفضل آرمیده آزادکار تیم ملی نوجوانان عیادت کردند. حضور در کنار آرمیده فقط به اهالی کشتی محدود نمی شود، اکنون چهره های شاخصی به دیدن او می آیند از جمله احمدرضا عابدزاده .

حضور احمدرضا عابدزاده سنگربان سابق و پرافتخار فوتبال ایران در بیمارستان امام خمینی (ره) بار دیگر باعث خوشحالی و دلگرمی آرمیده و خانواده وی شد. عابدزاده در این دیدار برای این کشتی گیر نوجوان آرزوی سلامتی کرد.

محسن کاوه از مربیان باسابقه کشتی کشور نیز به همراه پژمان درستکار از دیگر افرادی بودند که با حضور در بیمارستان بر بالین آرمیده حاضر شدند.

پیش از این رضا لایق سرپرست دبیری فدراسیون کشتی به همراه غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان،مراد محمدی سرمربی سابق این تیم، صادق گودرزی دارنده مدال نقره المپیک و عفراتی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز بر بالین ابوالفضل آرمیده حاضر شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
-
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
نمیتونستید لباس تنش كنید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها