والیبال از آن دسته ورزش هایی است که علاقمندان زیادی دارد این رشته ورزشی در سال های اخیر موفقیت های فراوانی را کسب کرده است.
کد خبر: ۹۶۰۰۸۶
گپ و گفتی با رئیس فدراسیون والیبال

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، برنامه «ورزش ایران» رادیو ایران برای بررسی بیشتر موفقیت های این رشته ورزشی با محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال ایران گفت و گو کرده است.

رییس فدراسیون والیبال ایران در ابتدای سخنانش به موفقیت های تیم نوجوانان اشاره کرد و در این باره گفت: کشف استعدادها در رده های پایه موضوعی است که در ورزش والیبال بسیار مورد توجه است.

وی در ادامه افزود : ورزش ایران برای موفقیت های خود در عرصه های بین المللی باید ورزش پایه را شالوده و مبنای کار خود قرار دهد.

داورزنی در بخش دیگر به ویژگی ها و مشخصات یک تیم موفق پرداخت و افزود: تمامی تیم هایی که در عرصه های جهانی درخشش فراوان دارند؛ بازیکنانشان به لحاظ تاکتیکی، تکنیکی و همچنین شرایط فیزیکی و بدنی از شرایط مناسب و خوبی بهره مند هستند.

رییس فدراسیون والیبال ایران در بخش دیگر در پاسخ به این پرسش که فدراسیون والیبال برای ادامه روند و مسیر فعلی خود چه برنامه هایی را در دستور کار دارد؛ افزود: فدراسیون والیبال ایران در زمینه پشتوانه سازی اقدامات خوب و تاثیر گذاری را انجام داده است. باید گفت تیم والیبال نوجوانان که سال گذشته موفقیت های زیادی را از آن خود کرد؛ هم اکنون به لحاظ فیزیکی و بدنی شرایط مناسبی دارد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها