سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:چند تن از بازیکنانمان عملکرد رضایت‌بخشی نداشتند و من به آنان هشدار دادم که من با کسی شوخی ندارم.
کد خبر: ۹۵۸۲۴۷
قلعه‌نویی: از گودرزی ضربه خوردم اما عملکرد او بد نبود

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، امیر قلعه‌ نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم در مورد استعفای وزیر ورزش و جوانان صحبت کنم چون ما اگر انتقادی از او داریم باید این انتقاد را زمانی مطرح کنیم که گودرزی سمتی در وزارتخانه داشت اما الان همه تبر به دست شدند و از او انتقاد می‌کنند.

وی افزود:من جزو کسانی بودم که از گودرزی ضربه خوردم اما اگر کارنامه او را ارزیابی کنیم می‌بینیم که او عملکرد بدی نداشت. من از بعضی‌ها تعجب می‌کنم که اینگونه به گودرزی حمله می‌کنند که امیدوارم این سنت غلط از فوتبال ما بیرون برود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تیم ما تیم بزرگی است که نگه داشتن این تیم بزرگ در شرایط آرمانی کار سختی به حساب می‌آید. ما در دیدار گذشته خود مقابل سایپا خوب بازی نکردیم اما امیدوارم فردا و در زمین خودمان بتوانیم با ارائه یک بازی خوب 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم؛فولاد خوزستان نیز تیم خوبی است اما ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و امیدواریم که مقابل هوادارانمان تساوی هفته گذشته را جبران کنیم.

قلعه‌نویی تصریح کرد: تیم فولاد خوزستان در فاز هجومی عملکرد خوبی دارد و با جذب چند بازیکن توانسته است حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.من مطمئنم ما اگر در دیدار فردا 3 امتیاز را کسب کنیم به صدر جدول رده‌بندی برخواهیم گشت.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تراکتورسازی مقابل سایپا عملکرد ضعیفی داشت،گفت:ما مقابل سایپا یک امتیاز بیرون از خانه گرفتیم و گلی هم دریافت نکردیم که این موضوع برای ما راضی‌کننده بود اما من از کیفیت فنی تیمم در دیدار مقابل سایپا به هیچ عنوان راضی نیستم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به برگزاری این دیدار در استادیوم اختصاصی تراکتورسازی خاطرنشان کرد:اگر خودخواه بودیم می‌توانستیم در استادیوم یادگار امام(ره) دیدار فردای خودمان را برگزار کنیم اما چون این استادیوم بیت‌المال است تصمیم گرفتیم که به آقایان یکماه بیشتر فرصت دهیم.

قلعه‌نویی در مورد رضایتش از کیفیت فنی بازیکنان تیم تراکتورسازی گفت:ما از نظر آماری جزو بهترین تیم‌های ایران به حساب می‌آییم.همچنین خط حمله ما نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و مهاجمان در آمادگی کامل به سر می‌برند.در دیدارهای گذشته برخی از بازیکنان تیم‌مان خوب نبودند و به همین دلیل به آنها هشدار دادیم که اگر به این عملکرد ضعیف خود ادامه دهند در نیم‌فصل جایی برای آنان نخواهیم داشت چون تراکتورسازی در چند پست نیاز به تقویت بازیکن دارد.

وی بیان کرد: شرایط پرداختی‌های ما خوب است و آجورلو یک تنه تلاش می‌کند تا مشکلات را برطرف کند.من با کسی شوخی ندارم و مربی پروازی نیستم.بازیکنان من باید با تمام قوا کار کنند اما در غیر اینصورت در نیم‌فصل به دنبال جایگزینی برای آنان خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد وضعیت کرار جاسم برای دیدار فردا گفت:کرار فردا حتماً برای تیم ما بازی می‌کند اما مشکلی که او دارد این است که هیچگاه در ابتدای فصل بدنسازی مناسبی انجام نمی‌دهد ولی در هر صورت او بازیکن بزرگی است که می‌تواند در لیگ‌های اروپایی بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها