کمتر از 24 ساعت از استعفای وزیر ورزش و جوانان می گذرد. در همین مدت کم بحث و جدل هایی بر سر عملکرد وزیر مستعفی و گزینه های جانشینی اش مطرح شده است.
کد خبر: ۹۵۸۱۴۷
واکنش عضو هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس درباره تغییر گودرزی

به گزارش جام جم آنلاین ، پس از استعفای محمود گودرزی که پس از جلسه با رییس جمهور اتفاق افتاد دو موج راه افتاد، موج نخست کسانی بودند که در صدد نقد عملکرد سه سال و نیمه محمود گودرزی برآمدند و موج دوم هم کسانی بودند که به عنوان گزینه های جانشینی او مطرح می شدند.

نخستین فردی که به عنوان گزینه جانشینی محمود گودرزی مطرح شد کسی نبود جز محمد دادکان. رضا صالحی امیری، سلطانی فرد و محمدرضا داورزنی گزینه های بعدی بودند. هنوز بر تعداد کاندیداها اضافه می شود اما فرد بعدی عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان را خواهد داشت.

عزیزی: به حق هر دو طرف احترام می گذاریم

محمد عزیزی عضو هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس در رابطه با استعفای محمود گودرزی به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: گودرزی پس از جلسه با رییس جمهور به جمع بندی نهایی رسید و در نهایت استعفا داد. استعفایی که اتفاق افتاد حق هر دو طرف بود، هم خود شخص وزیر و هم حق رییس جمهور. گودرزی حق استعفا داشت و دکتر روحانی نیز حق جابجایی.

عضو هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس در ادامه اضافه کرد: به حق هر دو طرف احترام می گذاریم. من به نمایندگی از همه مجلسی ها از گودرزی تشکر می کنم.

عزیزی افزود: هر کسی که در جمهوری اسلامی ایران مسئولیتی به گردن می گیرد بدان معناست که دوست دارد با تمام توان کار کند، حالا یکی برای انجام وظیفه بضاعتش کم است و دیگری بضاعت بیشتری دارد. گودرزی از این قاعده مستثنی نبود. او سه سال و نیم تمام واقعا زحمت کشید.

وی گفت: نفر بعدی یعنی جانشین گودرزی قاعدتا سرپرست است. بعدا تشخیص داده می شود که وزیر وزارت ورزش و جوانان چه کسی خواهد بود. ما در انتظار معرفی یک وزیر خوب و قابل هستیم. برای ورزش فرصتی باقی نمانده است.

عزیزی درباره عملکرد گودرزی یادآور شد: به نظر شخص من عملکرد او بد نبود و در جهت مثبت برای ورزش رقم خورد. البته امیدوارم وزیر بعدی که می آید بهتر کار کند. اصلا نیازی به گفتن و تاکید بر روی این نیست که نفر بعدی باید بهتر باشد.

عضو هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس خاطر نشان کرد: وزیر بعدی باید نفس بیشتری داشته باشد و با انگیزه بیشتری حرکت کند. او باید کارهایی را که انجام نشد و حرکت هایی که نیمه کاره ماند را به مرحله اجرایی برساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها