خداحافظی محرم نویدکیا از فوتبال همچنان بحث داغ فوتبالی هاست.
کد خبر: ۹۵۷۱۸۴
برای محرم نویدکیا خداحافظی باشکوهی می گیریم / هیچکس نمی خواهد او خداحافظی کند

به گزارش جام جم آنلاین ، هم تیمی های محرم در دیدار با ذوب آهن اجازه ندادند او خداحافظی کند چرا که اعتقاد داشتند خداحافظی این بازیکن باید مفصل تر از این حرف ها باشد.

نادر تیمورزادگان عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان در این رابطه به جام جم آنلاین گفت: هیچکس نمی خواهد دیدار با ذوب آهن بازی خداحافظی محرم لقب بگیرد اما در نهایت خود اوست که تصمیم میگیرد. ما قصد نداریم این بازیکن با ارزش را مجبور به کاری کنیم.

وی در رابطه با اینکه نویدکیا در بازی بعدی سپاهان به میدان می رود یا خیر گفت: ایشان هنوز اظهارنظری در اینباره نداشته است اما بسیار بعید می دانم که این اتفاق بیفتد. اگر محرم را در میدان فوتبال ببینیم فقط برای بازی خداحافظی باشکوهی خواهد بود که برای او برگزار می کنیم. ما برای رعایت شان این بازیکن ارزشمند هر کاری لازم باشد انجام می دهیم.

تیمورزادگان در ادامه گفت: محرم یکی از اسطوره های فوتبال ماست و باید مراسمی که برای خداحافظی او برگزار می شود در حد اسطوره بودن او باشد. هیچکس نمی پسندد محرم با حضور تماشاگران کمی از دنیای فوتبال کنار برود. اما باز هم تاکید می کنیم به نظرات او احترام می گذاریم هر چند هیچکس دلش نمی خواهد او خداحافظی کند.

وی در پایان گفت: مسلما اگر خود نویدکیا تمایل داشته باشد برای او خداحافظی باشکوهی میگیریم. البته برنامه ای در این خصوص هنوز نداریم اما باید صحبتی با خود محرم داشته باشیم. اگر قبول کند، بازی خداحافظی باشکوهی برای او برگزار می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
۰
۰
بی اخلاق ورزشی بود....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها